نمایشگاه اینتربوت ؛ تازه ترین های ورزشها و تفریحات آبی

چهارشنبه ، 15 مهر 1394 ، 11:05

بانکی دات آی آر: نمایشگاهی از تازه های ورزش های آبی در شهر فردریشهافن در جنوب آلمان برگزار شده است. پانصد شرکت کننده از بیست کشور دنیا با تازه ترین محصولات و فناوری دیجیتال در زمینه ورزش ها و تفریحات آبی و همچنین قایق های موتوری و بادبانی به نمایشگاه "اینتربوت"(InterBoot) آمده اند.
یک کارشناس در باره گرایش های اصلی ورزش های آبی می گوید: "گرایش زیادی به ویک یوردینگ و ایستاده پارو زدن وجود دارد. مسابقات، رویداد های تفریحی و آموزشی زیادی در این زمینه ها برگزار می شود و خیلی ها این ورزش ها را انجام می دهند. انواع تازه ورزش های آبی علاقمندان زیادی پیدا کرده و جای خود را کاملا باز کرده اند".
در بخش فناوری دیجیتال شرکت تاندر تایگر با یک زیردریایی به نام تاندر تایگر سی ولف به نمایشگاه آمده است. این ابزاری برای فرستادن دوربین های ورزشی موسوم به "گو پرو"(GoPro) به اعماق آب، تهیه تصویر و ارسال مستقیم آن به اپلیکیشن تلفن هوشمند است. این پهپاد زیردریایی با سرعت سه و نیم کیلومتر در ساعت و در عمق ده متری حرکت می کند. عمر باتری آن بین سی تا شصت دقیقه و قیمت آن هزار و پانصد یورو است.
محصول دیگر شرکت تاندر تایگر(TunderTiger) یک پهپاد چهار ملخه مجهز به جهت یاب ماهواره ای است که فعلا در حد پیش نمونه یا مدل آزمایشی است. کار آن هدایت قلاب ماهیگیری به فاصله ای دورتر از نقطه ای است که پرتاب شده است. بهای این پهپاد نه صد یورو است.
یک شرکت کوچک تازه تاسیس اتریشی به نام چیلی آیلند(Chilli island) با یک جزیره ورزشی موتوری به نمایشگاه آمده است. این جزیره دارای سه برگ نخل قابل تنظیم به عنوان سایه بان جزیره است و کاربر می تواند میزان سایه را انتخاب کند. موتور آن برقی است و بهای پیش بینی شده آن پانزده هزار یورو است.

برگرفته از euronet

مترجم: مهرداد دستورانی

► رآکتور گداخت هسته ای، انجام آنچه که در خورشید اتفاق می افتد بر روی زمین
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۱۵ مهر ۹۴ ◄

مطالب مرتبط
بنر