در یک چشم به‌هم زدن، اندروید گوشی‌تان را آپدیت کنید

چهارشنبه ، 15 مهر 1394 ، 14:10

بانکی دات آی آر: اسمارت کیوسک، سرویس ویژه‌ی سامسونگ به کاربران موبایل و تبلت برای آپدیت تلفن‌های همراه هوشمند.

به گزارش دیجی کالا، به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران این گوشی‌هاست. چون با آپدیت صحیح سیستم‌عامل، عملکرد گوشی بهبود و امنیت آن هم افزایش پیدا می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مسایلی که کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی با آن مواجه هستند نحوه‌ی به‌روز کردن سیستم‌عامل اندروید است. راه‌های زیادی برای آپدیت اندروید وجود دارد؛ می‌توانید به شبکه‌های اینترنت وای-‌فای متصل شوید یا به مراکز ارایه‌ی خدمات گوشی‌های تلفن‌همراه مراجعه و با صرف هزینه، دستگاه‌تان را آپدیت کنید. اما در کنار این‌ها، راه دیگری هم به نام «اسمارت کیوسک» (Smart Kiosk) برای به‌روز کردن گوشی‌ها وجود دارد.


اسمارت کیوسک چیست؟
سامسونگ تکنولوژی جدیداسمارت کیوسک را معرفی کرده تا کاربران موبایل و تبلت سامسونگ بتوانند به‌راحتی و با صرف کم‌ترین زمان ممکن، سیستم‌عامل دستگاه‌های‌شان را به‌روز رسانی کنند. این تکنولوژی نوآورانه، نوعی کیوسک است که به کمک یک کابل USB به تلفن یا تبلت‌های سامسونگ متصل می‌شود. این کیوسک‌ها در گام نخست، نسخه‌ی اندروید دستگاه‌تان را شناسایی می‌کنند و به کاربر پیغام می‌دهند که نسخه‌ی فعلی جدیدترین نسخه است یا نیاز به آپدیت دارد. پس از آن هم در زمانی کوتاه، جدیدترین نسخه‌ی موجود اندروید را روی دستگاه نصب می‌کنند.

اسمارت کیوسک چه مزایایی دارد؟
برای این‌که با استفاده از اینترنت، کار به‌روز رسانی را انجام دهید، لازم است از اینترنت پرسرعت استفاده کنید؛ تازه باید زمانی را برای این کار در نظر بگیرید که هم‌زمان با اوج مصرف اینترنت نباشد تا بتوانید بیش‌ترین پهنای باند را در اختیار داشته باشید. زمان مورد نیاز برای آپدیت اندروید به ‌سرعت اینترنت بستگی دارد و ممکن است بین یک الی هفت ساعت به‌طول بینجامد. هم‌چنین تمام عواملی که ممکن است پروسه دانلود و نصب را دچار مشکل کنند، باید کنترل شوند؛ به‌عنوان مثال شارژ گوشی نباید کم‌تر از هشتاد درصد باشد. اگر هم برای آپدیت کردن سراغ فروشگاه‌های موبایل می‌روید، مساله‌ی حفظ امنیت محتوای دستگاه اهمیت پیدا می‌کند. این در صورتی‌ است که در اسمارت کیوسک، هیچ‌کدام از این مشکلات وجود ندارد و تنها با اتصال یک کابل ساده، می‌توانید گوشی خود را به‌روز کنید.

کجا می‌توان اسمارت کیوسک را پیدا کرد؟
کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌های سامسونگ می‌توانند با مرکز تماس موبایل (42132-021) تماس بگیرند، از محل استقرار اسمارت کیوسک‌ها با خبر بشوند و از سرویس ویژه‌ی آن‌ها بهره ببرند. به این ترتیب دیگر نیازی به اینترنت پرسرعت، صرف زمانی طولانی و هزینه‌های جانبی نخواهد بود. کار با این سرویس بسیار آسان است و کاربران می‌توانند فقط با مراجعه به مراکز یاد شده، دستگاه خود را به اسمارت کیوسک متصل و با یک کلیک و در زمان حداکثر 15 دقیقه، اندروید خود را آپدیت کنند.

► دست و پاهایی به کارآمدی دست و پاهای ما
آشنایی با لپ‌تاپ سرفیس بوک ◄

مطالب مرتبط
بنر