تسهیلات اشتغال هزار میلیارد تومانی صندوق مهر رضا

شنبه ، 6 تیر 1388 ، 14:59

 

مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) از تصویب هزار میلیارد تومان وام اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع) توسط هیئت دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران به نقل از صنوق مهر امام رضا(ع) ، خلیل یسایی اظهار داشت: در پی مصوبات هیئت دولت در استان مرکزی در خصوص پرداخت وام قرض الحسنه اشتغال، اجرای مصوبه هزار میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال با معرفی نامه صندوق مهر امام رضا(ع) از طریق شبکه بانکی کشور انجام می پذیرد.


وی با اعلام این مطلب که سقف این اعتبارات که به تصویب بانک مرکزی رسیده و به شبکه بانکی هم ابلاغ شده است، 400 میلیارد تومان با سرانه 50 میلیون ریال می باشد، از انعقاد سه تفاهمنامه با بانک های سپه، کشاورزی و تجارت در پیشبرد مصوبه بانک مرکزی و توزیع اعتبار تخصیصی خبر داد.


یسایی اضافه کرد: امید است دیگر بانکهای عامل که هنوز تفاهنامه ای با صندوق در این خصوص منعقد نکرده اند هرچه سریعتر به جرگه دیگر بانکها بپیوندند و با اجرای مصوبه هیئت دولت و بانک مرکزی با توزیع گسترده این اعتبارات در جهت اشتغال و رفع محرومیت در جامعه نقش کلیدی خود را ایفا نمایند.


وی با اشاره به این مطلب که جداول توزیع استانی به شبکه بانکی ارسال شده است، گفت: در سالهای گذشته صندوق موفق شده است از طریق توزیع منابع خود 120 هزار شغل ایجاد نماید.


مدیرعامل صنوق مهر امام رضا(ع) افزود: باتوجه به اعتبارات جدید، پیش بینی می شود صندوق بتواند تا پایان سال 88 با استفاده از منابع خود و با همکاری شبکه بانکی کشور تعداد 150 هزار فرصت شغلی ایجاد نماید.


یسایی افزود: ثبت نام این وامها از نیمه دوم تیرماه 88 و از طریق پایگاه اینترنتی صندوق مهر امام رضا(ع) آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری اقتصاد ایران (اکونیوز)

► تازه‌ترين گزارش بانك جهاني از 5 اولويت اقتصادي دولت دهم
طرح سناي آمريكا براي تشديد تحريم بر ضد ايران ◄

مطالب مرتبط
بنر