نشست هم‌اندیشی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با شرکت‌های فعال در حوزه‌های IT و ICT

يكشنبه ، 24 آبان 1394 ، 14:45

بانکی دات آی آر: خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران نشست مشترکی با مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های فعال در حوزه‌های IT و ICT از جمله شرکت‌های همراه اول، رایتل، شاتل، پارس آنلاین، افرانت، آسیا تک، آرین ماهواره، گسترش ارتباطات مبنا، ثابت پارسیان و برخی از شرکت‌های دیگر به منظور گسترش همکاری‌ها در محل مدیریت شعب منطقه دو تهران برگزار کرد.
به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: فرحی ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان در این نشست گفت: این بانک به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می‌کند وظایف محوله حاکمیتی و دولت را در این عرصه به‌خوبی انجام دهد.
وی افزود: حوزه‌های IT و ICT کشور ظرفیت بسیار بالائی دارد و تاکنون فقط 35 درصد از این ظرفیت‌ توسط بخش‌های دولتی و خصوصی استفاده شده و 65 درصد آن هنوز به صورت بالقوه باقی مانده و می‌تواند برای سرمایه‌گذاری، فرصت بسیار مناسبی باشد.
فرحی در ادامه تصریح کرد: پست بانک ایران بسیار مشتاق است که ابزارها و امکانات لازم را دراختیار این شرکت‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهد.
وی ضمن تشریح گستردگی شعب و نقاط تماس پست بانک ایران درسطح کشور اظهارداشت: آماده هرگونه تعامل و همکاری با فعالان این حوزه‌ها برای تأمین منابع مالی آنان با شرایط آسان‌تری از محل منابع داخلی بانک و صندوق توسعه ملی هستیم
همچنین در ادامه هریک از مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های مذکور ضمن ارائه درخواست‌های خود، دیدگاه‌ها و نظرات خود درخصوص توسعه همکاری‌ها، خواستار تسهیل در امر صدور ضمانت‌نامه‌ها و تسهیلات مورد نیاز شدند.
گفتنی است: در این نشست، داود قزلباش مدیرامور اعتباری و سرمایه‌گذاری نیز توضیحات لازم درخصوص نحوه پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی و تخصیص اعتبار لازم به آنان ارائه کرد.

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز 25 آبان 94
نسخه ویندوز فون موبایل بانک پارسیان راه اندازی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر