لنـدن قطب بازار اموال لوکس در جهان!

چهارشنبه ، 27 آبان 1394 ، 10:38

بانکی دات آی آر: وقتی افراد ابـَر_ثروتمند به فکر خرید املاک و مستغلات لوکس می افتند، لندن یکی از گزینه های اصلی مورد نظر آنهاست.

بر اساس اعلام موسسه ی تحقیقاتی Knight Frank، در سالهای اخیر قیمتهای املاک لوکس در پایتخت بریتانیا بشدت افزایش یافته است؛ افزایشی که بیش از هر شهری دیگری در طی یک دهه ی اخیر است. این امر به رغم افزایش و عرضه ی زیاد خانه های لوکس و رویایی در این بازار است. شمار آسمانخراشهای لوکس و بسیار بلند طی سالهای اخیر در لندن بسیار افزایش یافته است.

در سال 2009، 524 ملک با قیمتهای 5 میلیون دلار به بالا در لندن بفروش رفتند، درحالیکه این میزان برای منطقه ی منهتن شهر نیویورک 476 و در شهر هنگ کنگ 388 میلیون دلار بود. در سال 2014، شمار املاک رویایی و لوکس فروخته شده در لندن به تعداد قابل ملاحظه ی 1638 باب منزل رسید که این تعداد در شهر نیویورک (سیب بزرگ) 796 باب بود.

این وضعیت شهر لندن بعنوان قطب جهانی بازار املاک لوکس حداقل تا ده سال دیگر نیز باقی خواهد ماند، تا اینکه در سال 2024 نیویورک جای این شهر را در صدر لوکس ترین ها بگیرد؛ این امر را نیز میتوان مرتبط به بهره برداری از پروژه هایی مانند برج پارک اونیو (Park Avemue tower) دانست که قرار است به بلندترین برج مسکونی جهان تبدیل شود.

 


برگرفته از Forbes

مترجم: مهرداد دستورانی

 

► سامان ، سپه و مسکن ؛ محبوبترین بانکهای آقایان
وضعیت جهانی بیکاری در میان جوانان ◄

مطالب مرتبط
بنر