عینک جدید گوگل چگونه خواهد بود؟

شنبه ، 7 آذر 1394 ، 12:00

بانکی دات آی آر: گوگل ظاهرا می‌خواهد عینک Google Glass را در مدل‌های بعدی‌اش، یک چشمی کند. این اطلاعات، از آخرین ایده‌ها و پرونده‌های ثبت شده‌ی گوگل به دست آمده‌اند. ایده‌ای که گوگل ثبت کرده است، عینکی را نشان می‌دهد که فقط در یک سمت صورت قرار می‌گیرد و تا پشت گوش ادامه می‌یابد.

به گزارش دیجی کالا، ایده‌ی ثبت شده‌ی گوگل برای Glass جدید، دستگاهی را نشان داده است که می‌تواند روی صورت هر شخص تنظیم شود و تنظیمات را برای استفاده‌ی بعدی شخص ذخیره کند. ظاهرا با استفاده از یک منشور، حتی می‌توان با چشم دیگر هم تصاویری که روی Glass نشان داده می‌شود را دید.

اولین مدل از عینک واقعیت افزوده‌ی گوگل، در سال  رونمایی شد و یک سال پس از آن، گوگل Glass را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد. با این حال، ایده‌ی گوگل با شکست مواجه شد و این شرکت امسال خبر از توقف فروش Google Glass داد. گوگل گفت که می‌خواهد برنامه‌های جدیدی برای Glass بچیند.

مثل تمام ایده‌های ثبت شده، این ایده‌ی گوگل را هم به عنوان یک محصول نهایی و قطعی نگاه نکنید. «تونی فدل»، طراح آیپاد و ترموستات‌های Nest در حال حاضر روی مدل جدید از عینک گوگل کار می‌کند.

خبرگزاری‌ها درباره‌ی این ایده‌ی جدید ثبت شده، از گوگل سوال کرده‌اند، اما این شرکت از پاسخ دادن سر باز زده است.

► فراخوان ایده‌پردازی در بزرگ‌ترین کسب‌وکار اینترنتی ایران
همکاری لنوو و Razer برای تولید کامپیوترهای مخصوص بازی ◄

مطالب مرتبط
بنر