تاکید معاون وزیر تعاون بر ایجاد زمینه بازاریابی و فروش در مشاغل خانگی

سه شنبه ، 10 آذر 1394 ، 15:28

بانکی دات آی آر: معاون وزیر تعاون راه اندازی بنگاه‌های تعاونی را در اشتغالزایی و توسعه صادرات کشور موثر خواند و بر ضرورت فراهم کردن بسترهای بازاریابی و عرضه تولیدات مشاغل خانگی تاکید کرد.

سیدحمید کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌ها ضمن حمایت از تولیدات داخلی، زمینه توسعه صادرات و ارزآوری به کشور فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های تعاونی‌ها، گفت: تعاونی‌ها باید از ظرفیت‌ها و تجربیات تعاونی‌های فعال برای توسعه و بهبود عملکرد خود استفاده کنند و تعاملات خود را گسترش دهند.

معاون وزیر تعاون متذکر شد: در حال حاضر تعاونی‌ها در بیش از صد رشته گرایش اعم از صنایع غذایی، پوشاک، مسکن و اعتبار مشغول فعالیت هستند و بدون اتکا به دولت در عرصه اقتصاد نقش آفرینی می‌کنند.

کلانتری درباره اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به تعاونگران نیز، گفت: پرداخت وام ارزان و کم بهره به تعاونی‌ها علاوه بر اشتغالزایی به افزایش تولید و بهره‌وری و صادرات در شبکه تعاونی‌ها کمک می‌کند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از گفت‌وگو با ایسنا، حمایت از مشاغل خانگی را از اولویتهای وزارت تعاون ذکر کرد.

وی گفت: وزارت تعاون توجه به مشاغل خانگی به ویژه در حوزه‌ صنایع دستی، چرم و پوشاک را مدنظر قرار داده و به دنبال حمایت از اشتغال زنان خانه‌دار است.

کلانتری تاکید کرد: در صورت فراهم کردن زمینه بازاریابی و تسهیل فرایند عرضه کالاهای تولیدی به بازار، مشاغل خانگی یکی از بهترین راههای ایجاد اشتغال در کشور است.

► افشای جزئیات جدید از تقلب آلایندگی خودروها
میزان استفاده ایرانی‌ها از چت ◄

مطالب مرتبط
بنر