مدل Enhanced Edition گوشی Honor 7

دوشنبه ، 23 آذر 1394 ، 13:39

بانکی دات آی آر: در حالی که گوشی Honor 7 شرکت هوآوی تا مدتی دیگر به شکل انحصاری در فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا به فروش می‌رسد، هوآوی مدل جدیدی این محصول را با نام Enhanced Edition معرفی کرد.

به گزارش دیجی کالا، شرکت هوآوی در حال حاضر به عنوان سومین تولید کننده‌ی تلفن همراه هوشمند در دنیا به شما می‌رود و محصولات خوبی را هم راهی بازار کرده است. از جمله‌ی این محصولات می‌توان به گوشی Honor 7 اشاره کرد که تا مدتی دیگر به شکل انحصاری در فروشگاه اینترنتی دیجی ‌کالا به فروش می‌رسد. این شرکت به‌تازگی مدل جدیدتری از این تلفن همراه هوشمند که Honor 7 Enhanced Edition نام دارد را معرفی کرد که از اندروید 6.0 با رابط کاربری EMUI 4.0 بهره می‌برد.

این مدل جدید گوشی Honor 7 از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت 1080p روی آن مشاهده می‌شود. از تراشه‌ی Kirin 935‌ روی آن استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628 روی آن قرار گرفته است. وجود 3 گیگابایت رم و سنسور تشخیص اثر انگشت هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

گوشی Honor 7 Enhanced Edition از یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی روی این تلفن همراه هوشمند مشاهده می‌شود. این محصول از یک دکمه‌ی هوشمند بهره می‌برد که کاربران به وسیله‌ی آن می‌توانند شکل دسترسی به برنامه‌ها را شخصی‌سازی کنند.

این گوشی فعلا در کشور چین و با قیمت 309 دلار عرضه می‌شود. هوآوی مدل اصلی Honor 7 را هم با قیمت 278 دلار به فروش می‌رساند.

► عدم تجربه و توان اداره حوزه بازرگانی در وزارت اقتصاد
معرفی گوشی جدید Oukitel ◄

مطالب مرتبط
بنر