«ال‌جی»(LG) در فکر ساخت نسل جدید گوشی V10

سه شنبه ، 24 آذر 1394 ، 14:15

بانکی دات آی آر: به‌نظر می‌رسد که شرکت «ال‌جی»(LG) از هم اکنون در فکر ساخت نسل جدید گوشی V10 است.

به گزارش دیجی کالا، شرکت کره‌ای ال‌جی در سال‌های گذشته گوشی‌های G Flex و G Flex 2 را در نمایشگاه CES معرفی کرده بود و به همین دلیل احتمال می‌رفت که گوشی G Flex 3 هم در این نمایشگاه معرفی شود؛ اما به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که به خلاف این موضوع اشاره می‌کنند.

در این شایعات گفته شده که به احتمال زیاد شرکت ال‌جی گوشی G Flex 3 را در نمایشگاه CES معرفی نمی‌کند و کاربران امسال شاهد عرضه‌ی این گوشی نخواهند بود. البته در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که این گوشی در اواخر اسفند ماه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 820 و یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت QHD معرفی می‌شود.

همچنین مشخص شده که ال‌جی قصد دارد گوشی G5 را در فروردین ماه و نسل جدید گوشی V10 را هم در نیمه‌ی دوم سال 2016 راهی بازار کند.

گوشی V10 از این نظر مورد توجه کاربران قرار گرفت که از دو صفحه نمایش بهره می‌برد و دو عدد دوربین جلو هم روی آن قرار گرفته بود. صفحه نمایش دوم این گوشی در بالای صفحه نمایش اصلی قرار گرفته و کاربران می‌توانند اعلان‌های مختلف را روی آن مشاهده کنند. دوربین‌های جلوی این تلفن‌همراه هوشمند هم برای عکاسی در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

► واکنش رییس اتاق بازرگانی تهران به مصوبه اخیر مجلس آمریکا
سامسونگ در سال 2016 کامپیوترهای بهتری عرضه می‌کند ◄

مطالب مرتبط
بنر