زمان عرضه اندروید 6.1

شنبه ، 28 آذر 1394 ، 13:35

بانکی دات آی آر: شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اندروید 6.1 در خرداد ماه سال 95 برای گوشی‌های نکسوس عرضه خواهد شد.

به گزارش دیجی کالا، به‌نظر می‌رسد که کاربران سیستم‌عامل اندروید در اواسط خرداد ماه یا اوایل تیر ماه نسخه‌ی 6.1 این سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد. البته این شایعات تایید نشده‌اند، اما گفته شده که گوگل در اندروید 6.1 قصد دارد بخش Permissions System که در اندروید 6.0 معرفی شده بود را تغییر دهد. به نظر می‌رسد یکسری نگرانی‌های امنیتی در این قسمت وجود داشته و گوگل قصد دارد آن‌ها از بین ببرد.

شایعات گفته‌اند که قابلیت تقسیم صفحه نمایش به صورت پیش فرض در اندروید 6.1 به وجود می‌آید. همچنین اندروید 6.1 با نام اندروید N عرضه می‌شود. به احتمال زیاد تبلت Pixel C هم با این نسخه از سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود.

احتمال دارد که شرکت HTC در زمان عرضه‌ی جدیدترین نسخه‌ی اندروید گوشی جدیدی به نام Perfume را هم معرفی کند. به‌نظر می‌رسد که تلفن همراه هوشمند Perfume همان گوشی O2 خواهد بود که مدتی پیش شایعاتی درباره‌ی آن به بیرون درز کرده بود.

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که گوشی Perfume شرکت HTC از یک صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد و با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 820 راهی بازار می‌شود. برای این گوشی از 4 گیگابایت رم استفاده شده و در دو مدل با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دارد و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که شرکت HTC همزمان با عرضه‌ی گوشی A9 همکاری جدیدی را با گوگل آغاز کرده، احتمال عرضه‌ی یک تلفن همراه جدید همزمان با منتشر شدن اندروید 6.1 از سوی این شرکت بسیار زیاد است.

► کرم‌های روی صورت، از تبار شما خبر می‌دهند
خرید آیفون با قیمت شگفت‌انگیز 1 دلار ◄

مطالب مرتبط
بنر