رقیب شماره یک اپل و سامسونگ

شنبه ، 28 آذر 1394 ، 13:55

بانکی دات آی آر: شرکت هوآوی مدتی پیش اعلام کرد که بیش از 100 میلیون تلفن همراه هوشمند در سال 2015 راهی بازار کرده و توانسته خودش را به عنوان رقیبی برای سامسونگ و اپل معرفی کند.

به گزارش دیجی کالا، شرکت هوآوی در سال 2015 محصولات خوبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این شرکت تلفن همراه هوشمند Honor 7 را راهی بازار کرده و قبل از آن هم گوشی‌های دیگری مانند Mate S، نکسوس 6P و Mate 8 را معرفی و در اختیار کاربران قرار داده است.

استقبال کاربران از این محصولات باعث شده که هوآوی یک آمار شگفت‌انگیز از خودش به‌جا بگذارد. هوآوی در حال حاضر به عنوان سومین تولید کننده‌ی بزرگ تلفن همراه در دنیا به شمار می‌رود که بیشتر بازار کشور چین و آسیا را در اختیار دارد. این شرکت از سال 2015 برخی از گوشی‌های خودش را در کشورهای غربی هم عرضه کرد و در سال 2016 حضور خودش را در این بازار گسترش خواهد داد.

به احتمال زیاد اگر هوآوی بتواند همین روند موفقیت‌های خودش را طی کند، می‌تواند جایگاه اپل و سامسونگ را به خطر بیاندازد. عملکرد این شرکت در ساخت نکسوس  6P توانست نظر بیشتر کاربران را به سمت هوآوی جلب کند و خیلی‌ها این گوشی را یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی بازار می‌دانند.

نظر شما درباره‌ی شرکت هوآوی چیست؟ آیا این شرکت در آینده می‌تواند جایگاه سامسونگ و اپل را به‌دست بیاورد؟

► اقتصاد بدون تحریم از دید رییس اتاق بازرگانی ایران
کرم‌های روی صورت، از تبار شما خبر می‌دهند ◄

مطالب مرتبط
بنر