توجه توییتر به بازی‌کننده‌ها

يكشنبه ، 29 آذر 1394 ، 15:06

بانکی دات آی آر: شرکت توییتر برای اینکه بتواند بیش‌تر با بازی‌کننده‌ها ارتباط برقرار کند، رییس سابق بخش «یوتوب گیمینگ»(YouTube Gaming) را به خدمت گرفته است.

به گزارش دیجی کالا، شرکت توییتر قصد دارد ویژگی‌هایی را به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه کند تا بازی‌کننده‌ها بتوانند ارتباط بیشتری با این سایت برقرار کنند. این شرکت به‌تازگی «رودریگو ولسو»(Rodrigo Velleso) که مسئول سابق بخش «یوتوب گیمینگ» بوده را به استخدام درآورده است.

ولسو وظیفه دارد مضامین مربوط به بازی‌های کامپیوتری بیشتری را برای سایت توییتر به وجود بیاورد که از بین آن‌ها می‌توان به امکان پخش‌زنده‌‌ی کنفرانس‌های مختلف نمایشگاه‌های E3 و PAX اشاره کرد. حتی در آینده امکان پخش کانال‌های سایت Twitch هم در این سایت به وجود می‌آید.

رودریگو ولسو از شهریور ماه سال 94 در توییتر فعالیت می‌کند و باعث شد که مراسم The Game Awards سال 2015 از طریق توییتر برای علاقه‌مندان پخش شود. ولسو در آینده باید با بازی‌سازان مختلف صحبت کند تا آن‌ها مضامین گیمی مختلفی را روی توییتر منتشر کنند. همچنین این شبکه‌ی اجتماعی هم باید ابزار لازم برای این‌کار را در اختیار کاربران قرار دهد.

به‌تازگی شرگت‌های یوتوب، Twitch و توییتر رقابت جدیدی را در زمینه‌ی پخش مضامین مربوط به بازی‌های کامپیوتری آغاز کرده‌اند. شرکت آمازون با قیمت 970 میلیون دلار سایت Twitch که یک شبکه‌‌ی اجتماعی قدرتمند برای بازی‌کننده‌ها بود را خریداری کرد. شرکت گوگل هم برای رقابت با Twitch سرویس یوتوب گیمینگ را به وجود آورده است.

مراسم The Game Awards امسال به‌صورت زنده از هر دو سرویس Twitch و یوتوب گیمینگ پخش شد و نزدیک به 1.9 میلیون نفر آن را مشاهده کردند.

همچنین صنعت بازی‌های کامپیوتری در سال 2015 نزدیک به 92 میلیارد دلار درآمد داشته و به همین دلیل شرکت توییتر قصد دارد حضور خودش را در این صنعت افزایش دهد.

► بزرگترین تولیدکنندگان زیست سوخت
جهان غرب و سلطه بر تجارت تسلیحات در جهان ◄

مطالب مرتبط
بنر