بانك‌ها موظف به پرداخت وام مسكن مهر شدند

پنجشنبه ، 1 مرداد 1388 ، 12:57

 

معاون وزير مسكن و شهرسازی از ‌اختصاص 5 هزار هكتار زمين به طرح مسكن مهر در شهرهای جديد خبر داد.


معاون وزير مسكن و شهرسازي از ‌اختصاص 5 هزار هكتار زمين به طرح مسكن مهر در شهرهاي جديد خبر داد و گفت: بانك‌ها موظف به پرداخت وام مسكن مهر شده‌اند.

محمد ذاكر حسيني  در جمع خبرنگاران افزود: ‌بيش از 320 هزار نفر تاكنون به شهرهاي جديد براي دريافت زمين معرفي شده‌اند كه براي اين منظور 5 هزار هكتار زمين پيش‌بيني شده كه بيش از 3 هزار هكتار آن هم‌اكنون در حال آماده‌سازي است.

وي با بيان اينكه با وجود وعده وزير مسكن در مورد پرداخت وام هنوز هيچ وامي پرداخت نشده است گفت: هم‌اكنون بخش عمده اين مشكلات برطرف شده‌ و از اول مرداد ماه بانك‌ها پرداخت وام را به تعاوني‌هاي مسكن مهر آغاز خواهند كرد.

وي افزود: هم‌اكنون بانك مسكن مسئوليت پرداخت اين وام را پذيرفته است و با خط اعتباري كه بانك مركزي در اختيار بانك مسكن قرار داده است اين مشكل رفع خواهد شد.

مديرعامل شهرهاي جديد كشور تاكيد كرد: اميدواريم با پرداخت اين وام جهش خوبي در بخش آماده‌سازي زمين و همچنين ساخت و ساز صورت گيرد و اين كار سرعت خوبي پيدا كند.

معاون وزير مسكن ادامه داد: ظرف پنج سال آينده قطار برقي در شهر گلبهار فعاليت خود را آغاز خواهد كرد و در ارتباط با ديگر نيازمندي‌هاي مردم دولت تمام دستگاه‌ها را موظف كرده است تا به مردم خدمات‌دهي كنند كه اميدواريم اين مدنظر دستگاه‌هاي اجرايي قرار گيرد.

منبع: سایت خبری شفاف

► استقلال وپرسپولیس سهامدار بانک تات
رشد فقط 0.5 درصدى در انتظار اقتصاد ايران ◄

مطالب مرتبط
بنر