خبر نوبخت از استخدام های جدید

پنجشنبه ، 3 دی 1394 ، 10:47

بانکی دات آی آر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از پیش‌بینی استخدام بیش از 17 هزار و 700 نفر در بخش‌های درمانی کشور در لایحه بودجه 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا ، محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح مرکز "درمان بستر امام رضا"در ایوانکی گرمسار با اعلام این خبر، اظهار کرد: با وجود پایان کار بسیاری از پروژه‌های بخش سلامت، اما بخشی از آنها هنوز به مرحله خدمات‌دهی در حوزه‌های درمانی نرسیده است.

وی ادامه داد: بسیاری از واحدهای درمانی که در کشور افتتاح شده هنوز به نتیجه درمانی مناسبی نرسیده است، چرا که تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز آنها تامین نشده است اما خوشبختانه برای مرکز" درمان بستر ایوانکی" مجوز استخدام سی و دو نفر نیرو اخذ شده است و همین امر سبب خواهد شد این مرکز درمانی از همین امروز فعال شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به توجه دولت اعتدال به بخش بهداست و درمان، گفت: با رفع برخی محدودیت‌های استخدامی در سالجاری هفت هزار نفر به استخدام بخش بهداشت و درمان رسیدند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون 100 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است و در لایحه بودجه سال 95 نیز دولت یازدهم، مصمم به تداوم این روند و نگاه ویژه به بخش سلامت مردم است.

► برخی پیامدهای اپلیکیشن‌های تلفن همراه
ثبت بیش از هزار تخلف در میوه‌فروشی‌ها در شب یلدا ◄

مطالب مرتبط
بنر