ایجاد مشکل در کاریابی‌ها با عملکرد جزیره‌ای ارگان‌ها

پنجشنبه ، 3 دی 1394 ، 11:29

بانکی دات آی آر: رییس کانون انجمن‌های صنفی کاریابی‌های غیر دولتی کشور گفت: جزیره‌ای عمل کردن ارگان‌ها و نهادهای مختلف، مشکلاتی را در حوزه ایجاد اشتغال و کاریابی‌ها به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا ، بابک هاشم‌پور در کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران دفاتر کاریابی غیردولتی داخلی استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه به دنبال ارتقای جایگاه کاریابی‌ها هستیم، اظهار کرد: نقش اصفهان در هر زمینه‌ای در کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است و در زمینه کاریابی نیز اقدامات خوبی در استان اصفهان انجام شده است.

وی به مشکلاتی موجود بر سر راه کارآفرینان و کاریابی‌ها اشاره کرد و افزود: برخوردهای سلیقه‌ای با کاریابی‌ها از جمله مشکلات این قشر است. امیدواریم بتوانیم در این گونه جلسات انرژی مثبت به یکدیگر انتقال و راه خود را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

رییس کانون انجمن‌های صنفی کاریابی‌های غیر دولتی کشور ادامه داد: امروز 70 درصد مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم کشوری بوده و 30 درصد آنها استانی است و سعی کرده‌ایم تمام آنها را بررسی کنیم و برای برطرف کردن آن نیز چاره‌ای بیندیشیم.

هاشم پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته شرایطی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شد که سرعت انتظارات کاریابی‌ها از دولت افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه انتظارات مجموعه دولتی و کاریابی‌ها از یکدیگر متقابل است، اضافه کرد: جزیره‌ای عمل کردن ارگان‌ها و نهادهای مختلف، مشکلاتی را در حوزه ایجاد اشتغال و کاریابی‌ها به وجود آورده است.

رییس کانون انجمن‌های صنفی کاریابی‌های غیر دولتی کشور تصریح کرد: هم‌چنان زمان برنامه پنجم و ماده 80 به پایان نرسیده است، اما متاسفانه برخی کارفرمایان با دلایل مختلف، متهم به پرداخت پول به کاریابی‌ها می‌شوند.

وی به اصلاح قوانین و آیین نامه‌های مربوط به کاریابی‌ها اشاره کرد و گفت: با اصلاح آیین نامه بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود. هم‌چنین در خصوص واگذاری‌ها نیز اقدامات خوبی انجام شده و نرم‌افزاری در همین ارتباط تهیه شده است.

► راه‌اندازی مدارس مد در شهرک صنعتی پوشاک
برخی پیامدهای اپلیکیشن‌های تلفن همراه ◄

مطالب مرتبط
بنر