گرانقیمت ترین آدرس های جهان

شنبه ، 5 دی 1394 ، 11:05

بانکی دات آی آر: جنوب فرانسه به اصلی ترین مرکز املاک لوکس در جهان تبدیل شده است. مشاهده ی فهرست افراد مشهوری مانند برد پیت یا جانی دپ که در این ناحیه خانه یا آپارتمان دارند حاکی از منحصربفرد بودن آن از حیث ارزش املاک است. در اینصورت جای شگفتی چندانی ندارد که در فهرست خاص ترین آدرسهای جهان که موسسه ی Engel & Völkers منتشر کرد، منطقه ی شهری سنت ژان در جنوب فرانسه جایگاه نخست فهرست را بخود اختصاص دهد.

این شهر که بین نیس و مونت کارلو واقع شده است بعلت داشتن محیطی آرامش بخش، دریای زیبا و آب و هوای معتدل اقیانوسی، بعنوان پاتوق افراد ثروتمند و مشهور شناخته میشود.  قیمت هر متر مربع ملک در بلوار کلود وینگون در این شهر شبه جزیره ای، حدود 215هزار دلار است.

بنا بر گزارش موسسه ی Engel & Volkers منطقه ی Twelve Peaks در هنگ کنگ که خرید هر متر مربع از املاک نزدیک به 200هزار دلار هزینه دارد، بعنوان دومین آدرس گرانقیمت جهان معرفی شده است. اما در نیویورک در منطقه ی همپتون شرقی در ماه می گذشته یک خانه با قیمت 147میلیون دلار فروحته شد؛ و این آدرس را که در آن هر متر مربع ملک 180هزار دلار قیمت دارد، به سومین آدرس گرانقیمت و خاص جهان تبدیل کرد.

شکل زیر 10 آدرس گرانقیمت و "خاص" جهان را معرفی میکند:

 

برگرفته از Forbes

مترجم: مهرداد دستورانی

 

 

► چگونه نرم افزار ایمیل مارکتینگ شما را در ایجاد کمپین های تبلیغاتی یاری می کند؟
بازی های رایانه ای با همزاد مجازی ◄

مطالب مرتبط
بنر