مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت سلفی را برای iOS منتشر کرد

پنجشنبه ، 10 دی 1394 ، 10:06

بانکی دات آی آر: مایکروسافت یک اپلیکیشن جدید برای iOS عرضه کرده است. جدیدترین اپلیکیشن این شرکت برای iOS «مایکروسافت سلفی» (Microsoft Selfie) نام دارد. همان‌طور که از نامش پیداست، این برنامه به شما اجازه می‌دهد که سلفی‌هایتان را ویرایش کرده و بهتر کنید.

به گزارش دیجی کالا، این اپلیکیشن جدید به طور اتوماتیک لکه‌ها و ایرادات پوست را محو می‌کند. همچنین میزان نویز را کاهش می‌دهد. البته برای اعمال این تغییرات عوامل مختلفی مثل، سن، جنسیت، رنگ پوست و میزان نور محیط را در نظر می‌گیرد. البته این سلفی‌ها را به‌طور دستی هم می‌توان ویرایش کرد. طبیعتا فیلترهایی هم در این برنامه وجود دارد که شما می‌توانید آنها را روی تصاویر موجود در آرشیوتان اعمال کنید.

این شرکت قبلا هم اپلیکیشن‌های رایگان آفیس را برای اندروید و iOS عرضه کرد و حتی کورتانا را برای دیگر پلتفرم‌ها منتشر کرد. حالا مایکروسافت به سراغ سرویسی رفته که تمام کاربران گوشی هوشمند بدون شک از آن استقبال خواهند کرد و آن بهتر کردن سلفی‌ها است.

تصاویر سلفی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند، بنابراین فکر بدی نیست که این تصاویر بهتر شوند و ثبت آنها هم راحت‌تر شود. به همین خاطر، به جای اینکه این برنامه گزینه‌هایی را برای گرفتن عکس یا انتخاب تصویر از آرشیو نمایش دهد، بهتر است که هنگام باز شدن، بلافاصله دوربین جلویی را باز کند.

مایکروسافت سلفی را به طور رایگان می‌توان از اپ استور برای آیفون، آیپد و آیپاد دانلود کرد. حجم این برنامه 56.8 مگابایت است.

► عذرخواهی از تارانتینو به خاطر آپلود کردن جدیدترین فیلم‌اش قبل از اکران
تیر چراغ برق، محلی برای شارژ خودروها ◄

مطالب مرتبط
بنر