معرفی گوشی هوشمند لنوو وایب S1 لایت

سه شنبه ، 15 دی 1394 ، 13:50

بانکی دات آی آر: لنوو در نمایشگاه CES 2016 از تلفن هوشمند سلفی‌محور لنوو وایب S1 لایت رونمایی کرد.

به گزارش دیجی کالا، گرچه این گوشی سخت‌افزارهای متوسطی دارد، اما یکی از ویژگی‌های برجسته و منحصر به فرد آن دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی آن است
تا همین چند سال پیش، دوربین‌های جلویی در گوشی‌های هوشمند اغلب برای کنفرانس‌های ویدیویی استفاده می‌شدند. اما امروزه که سلفی‌ها جایگاه مهمی پیدا کرده‌اند، دوربین‌های جلویی هم به اندازه‌ی دوربین‌های اصلی اهمیت پیدا کرده‌اند چرا که با آنها می‌توان سلفی‌هایی با کیفیت بالا ثبت کرد.

اگر شما به گرفتن تصاویر سلفی علاقه دارید، لنوو گوشی جدیدی معرفی کرده که ممکن است توجه شما را جلب کند. این تلفن هوشمند در قالب لنوو وایب S1 لایت (VIBE S1 Lite) ظاهر شده است. گرچه این گوشی سخت‌افزارهای متوسطی دارد، اما یکی از ویژگی‌های برجسته و منحصر به فرد آن دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی آن است که با یک فلش سلفی همراه است.

لنوو همچنین می‌گوید که دوربین جلویی آن یک لنز ۵ تکه‌ای دارد که در نتیجه‌ی آن تصاویر سلفی بی‌نقصی ثبت خواهند شد. دوربین پشتی آن هم دست کمی از دوربین سلفی ندارد. این دوربین ۱۳ مگاپیکسل بوده و در آن از یک حسگر ISOCELL استفاده شده و با دو فلش LCD CCT همراه است. در پیکره‌بندی لنوو وایب S1 لایت از یک پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای مدیاتک ۶۴ بیتی با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز استفاده شده است.

از دیگر مشخصات لنوو وایب S1 لایت می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۱۶ گیگابایت، نمایشگر Full HD به اندازه‌ی ۵٫۱ اینچ، باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعت و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. همچنین این گوشی درگاه کارت microSD دارد که به این ترتیب می‌توان حافظه‌ی آن را افزایش داد. روی آن اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ نصب شده است. گوشی سلفی‌محور لنوو ۱۹۹ دلار قیمت دارد و تا چند هفته‌ی دیگر عرضه خواهد شد.ش

► دستگاهی که خوابیدن را آسان می‌کند
شهرهایی که بیشترین سهم را در تولید ناخالص جهان تا سال 2030 خواهند داشت ◄

مطالب مرتبط
بنر