سوپرسل با Clash Royale به میدان می‌آید

سه شنبه ، 15 دی 1394 ، 14:30

بانکی دات آی آر: حتی اگر طرفدار پروپاقرص بازی و بازی کردن هم نباشید، احتمالا نام بازی Clash of Clans به گوش‌تان خورده. یک بازی استراتژی موبایلی که در یکی دو سال گذشته میلیون‌ها کاربر را از سراسر جهان جذب کرده است و با مکانیک‌های خوش‌ساخت‌اش موفق شده بازی‌کننده‌ها را صدها ساعت درگیر خود کند. بازی Clash of Clans در میان بازی‌کننده‌های ایرانی هم کلی طرف‌دار جدی دارد که برای بهتر بازی کردن حاضرند مبالغ کلانی هزینه کنند.

به گزارش دیجی کالا، حالا درست وسط برگزاری نمایشگاه سالیانه‌ی CES که بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با تکنولوژی و IT در کشور ایالات متحده به‌شمار می‌رود، استودیوی بازی‌سازی «سوپرسل» (Supercell)، خالق بازی پرطرفدار Clash of Clans از عنوان جدیدش با نام Clash Royale رونمایی کرده. سبک بازی جدید سوپرسل یا همان Clash Royale، «کارتی» (Card-Based) است. هم‌چنین بازی در همان روز معرفی‌اش به‌شکل محدود برای پلتفرم iOS عرضه شده است. برای اساس اطلاعات منتشر شده بازی فعلا فقط در اختیار کاربران محصولات اپل آن هم در کشورهایی محدود مثل کانادا، استرالیا و دانمارک قرار گرفته است. پر واضح است بلافاصله بعد از طی دوره‌ی آزمون و رفع مشکلات اولیه، بازی در سطح جهانی عرضه خواهد شد. هم‌چنین کاربران پلتفرم‌های دیگر مثل اندروید می‌توانند مطمئن باشند که این بازی پس از مدتی کوتاه در اختیار آن‌ها هم قرار خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعاتی که از Clash Royale منتشر شده است، طراحان بازی تلاش کرده‌اند از شخصیت‌ها و سازوکارهایی که پیش از این در بازی Clash of Clans از آن‌ها استفاده شده بود، در این عنوان جدید هم استفاده کنند. البته طراحان سوپرسل تاکید کرده‌اند که Clash Royale به هیچ وجه دنباله‌ی Clash of Clans نیست و برای ساخت‌اش از مکانیک‌های جدید و استاندارد ژانر کارتی استفاده شده است. برای آن دسته از بازی‌کننده‌هایی که به Clash of Clans علاقه‌ی زیادی دارند، در Clash Royale هم باید قبیله تشکیل بدهید؛ البته با همان شخصیت‌های دوست داشتنی بازی اول. اما برای بازی کردن باید مکانیک‌ها و استانداردهای ژانر بازی‌های کارتی را بیاموزید. در Clash Royale بازی‌کننده‌ها به شکل یک-به-یک روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و باید با استفاده از ذخایر و کارت‌هایی که در طول بازی جمع‌آوری کرده‌اند، با هم به مبارزه بپردازند. طراحان بازی تاکید کرده‌اند که داشتن استراتژی مناسب در انجام Clash Royale از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر اهل بازی‌های موبایلی، آن هم در ژانر کارتی باشید، احتمالا بازی Hearthstone، ساخته‌ی استودیوهای بازی‌سازی بلیزارد، نزدیک‌ترین تجربه به Clash Royale خواهد بود. طی روزهای آینده با مشخص شدن مشخصات و ویژگی‌های بیش‌تر از بازی جدید سوپرسل، شما را از طریق سایت دیجی‌کالا مگ در جریان قرار خواهیم داد.

► بورس تهران بزودی از یخ زدگی خارج می‌شود
دستگاهی که خوابیدن را آسان می‌کند ◄

مطالب مرتبط
بنر