دوربین فیلم‌برداری 4K جدید سونی معرفی شد

چهارشنبه ، 16 دی 1394 ، 14:52

بانکی دات آی آر: سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی‌اش در نمایشگاه CES 2016 از یک هندی‌کم و یک دوربین ورزشی رونمایی کرد.

به گزارش دیجی کالا، سال گذشته‌ی میلادی سونی با عرضه‌ی دوربین‌هایی چون A7R II و A7S II بازار دوربین‌های بدون آینه‌‌ی قطع کامل را به دست خود گرفت. حالا در نمایشگاه CES 2016، این شرکت به سراغ تجهیزات دیگری رفته و محصولات جدیدی در دسته‌ی دوربین‌های فیلم‌برداری و ورزشی معرفی کرده است. هندی‌کم رده‌بالای جدید آنها FDR-AX53 است که قابلیت فیلم‌برداری 4K هم دارد. این دوربین به لنز زایس با زوم اپتیکال ۲۰ برابر مجهز است. تکنولوژی Balanced Optical SteadyShot این دوربین که در واقع نشان تجاری سونی برای تکنولوژی «لرزش‌گیر تصویر پنج محوره» است، تضمین می‌کند که فیلم‌برداری شما به هیچ عنوان تحت تاثیر لرزش قرار نمی‌گیرد.

همچنین میکروفون آن یک ساختار چند مسیری دارد که صدا را با وضوح بهتری ضبط می‌کند. علاوه بر این، FDR-AX53 از سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه هم برای فیلم‌های اسلوموشن پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود FDR-AX53 در ماه مارس میلادی (اسفند ماه) به قیمت ۹۹۹ دلار وارد بازار شود.

در دسته‌ی دوربین‌های ورزشی، سونی مدل HDR-AS50R را معرفی کرده که آن هم به تکنولوژی SteadyShot، یک لنز آلترا واید، پشتیبانی از ویدیوی ۱۲۰ فریم بر ثانیه، بلوتوث و WiFi مجهز است. از همه مهم‌تر این که از HDR-AS50R می‌توان تا عمق ۶۰ متری زیر آب استفاده کرد و در عین حال می‌توان به منوی تنظیمات آن هم دسترسی داشت. این دوربین ورزشی جدید در اواسط ماه فوریه (بهمن ماه) به قیمت ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

► آخرین تغییرات‌ شاخص بورس 16 دی
ماوس بازی شرکت استیل سریز با یک صفحه نمایش OLED معرفی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر