ال جی دعوت‌نامه‌ی رسمی مراسم رونمایی G5 را منتشر کرد

پنجشنبه ، 24 دی 1394 ، 10:57

بانکی دات آی آر: شرکت «ال جی» (LG) به‌تازگی دعوت نامه‌های مربوط به نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۶ در شهر بارسلونا را برای خبرگزاری‌ها ارسال کرده و به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد در مراسمی گوشی G5 را معرفی کند.

به گزارش دیجی کالا، نمایشگاه MWC که در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه) برگزار می‌شود میزبان معرفی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خواهد بود و به همین دلیل شرکت‌های مختلف از هم اکنون قصد دارند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده، مراسم شرکت ال جی در تاریخ ۲ اسفند ماه برگزار می‌شود. لازم به‌ذکر است که سامسونگ هم در همین روز قصد دارد گوشی گلکسی S7 را معرفی کند. البته برنامه‌ی ال جی یک مهمانی بزرگ خواهد بود و افراد زیادی برای شرکت در آن دعوت شده‌اند. به همین دلیل احتمال معرفی گوشی G5 در این مراسم بسیار زیاد است.

روی دعوت‌نامه‌هایی که ال جی ارسال کرده یک جعبه‌ی موسیقی دیده می‌شود و روی آن هم کلمه‌ی Play درج شده است. به احتمال زیاد این شرکت کره‌ای قصد دارد سرویس موسیقی مخصوص خودش را معرفی کند که همزمان با عرضه‌ی گوشی G5 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

در شایعات به این موضوع اشاره شده بود که شاید ال جی می‌خواهد از دو دوربین پشت در گوشی G5 استفاده کند و برخی ویژگی‌های تلفن همراه هوشمند V10 را در این محصول به‌کار ببرد. به هر حال باید تا ۲ اسفند ماه منتظر بمانیم و ببینیم ال جی به چه شکل کاربران را شگفت‌زده می‌کند.

► نام‌های احتمالی گوشی‌های گلکسی S7 مشخص شدند
فناوریهایی برای سواری بهتر و ایمن تر ◄

مطالب مرتبط
بنر