پیشتازان بازار بزرگ تبلیغات موبایلی

شنبه ، 26 دی 1394 ، 09:42

بانکی دات آی آر: فیس بوک کمی دیر به بازار تبلیغات موبایلی وارد شد. کمتر از دو سال پس از آنکه این شرکت ارائه ی تبلیغات موردنظر به کاربران را آغاز کرد، این غول شبکه های اجتماعی به دومین بازیگر بزرگ این بازار رو به رشد تبدیل شده است. بازاریابان الکترونیکی انتظار دارند فیس بوک تمسال درآمدی 6.8 میلیارد دلاری از تبلیغات در سال جاری داشته باشد؛ البته پس از گوگل که قدرت بلامنازع این عرصه است.

داده های مربوط به بازاریابی الکترونیکی از تمرکز سنگین بر تبلیغات موبایلی طی چندسال اخیر حکایت دارد. 4 انتشاردهنده ی بزرگ، 70درصد از عواید حاصل از تبلیغات موبایلی را بخود اختصاص داده اند. جالتر اینکه فقط دو شرکت گوگل و فیس بوک، در سال 2014، دو سوم از هر دلاری را که صرف این نوع تبلیغات میشود، مال خود کرده اند.

 


برگرفته از Statista

مترجم: مهرداد دستورانی

► تازه ترین فناوریها ی تلویزیون
آیفون 6s قدرتمندترین گوشی سال ۲۰۱۵ از نگاه AnTuTu شد ◄

مطالب مرتبط
بنر