سامسونگ تامین کننده‌ی اصلی صفحه‌های نمایش OLED برای آیفون

شنبه ، 26 دی 1394 ، 13:19

بانکی دات آی آر: در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ اصلی‌ترین تامین کننده‌ی صفحه نمایش‌های OLED برای گوشی‌های آیفون در سال‌های آینده خواهد بود.

به گزارش دیجی کالا، تا این لحظه شایعات مختلفی از اینکه اپل می‌خواهد از صفحه‌های نمایش‌ OLED در گوشی‌های آیفون استفاده کند، منتشر شده است. در این بین نام شرکت‌های سامسونگ و ال جی به عنوان تامین کننده‌ی این نوع صفحه‌های نمایش‌ برای آیفون‌های جدید به گوش رسیده بود. در تازه‌ترین خبرها به این موضوع اشاره شده که دو شرکت سامسونگ و اپل همکاری خودشان را در تولید گوشی‌های آیفون بیش از قبل کرده‌اند و سامسونگ قصد دارد صفحه‌های نمایش‌ OLED آیفون‌های جدید را هم تولید کند. البته به دلیل تولید زیاد گوشی‌های آیفون، سامسونگ تنها تامین کننده‌ی این صفحه‌های نمایش‌ نخواهد بود، اما بیشتر از شرکت‌های دیگر چنین صفحه‌های نمایشی را برای اپل تولید خواهد کرد.

رکت سامسونگ به تازگی سرمایه‌گذاری روی قسمت تولید صفحه‌های نمایش OLED را افزایش داده است. این شرکت سرمایه‌گذاری روی این قسمت را از ۶٫۶۴ میلیارد دلار به ۷٫۴۷ میلیارد دلار افزایش داده و به نظر می‌رسد که قصد دارد محصولات بیشتری تولید کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد میزان تولید صفحه‌های نمایش OLED را از ۳۰ هزار عدد به ۴۵ هزار عدد در ماه افزایش دهد.

► هنوز توافق نشده قیمت طلا و ارز تکان خورد
شیائومی مدل جدیدی از گوشی Redmi Note 3 را معرفی کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر