افزایش ۳۵درصدی حقوق کارکنان دولت

پنجشنبه ، 1 بهمن 1394 ، 10:03

بانکی دات آی آر: محمدباقر نوبخت در دومین همایش سراسری فرمانداران و استانداران سراسر کشور که عصر امروز (چهارشنبه) در سالن وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به مشکلات و روند بودجه‌ای کشور اظهار داشت: در ماه‌های اخیر با شدت بیشتری کشور با محدودیت منابع مواجه بود.

نوبخت با بیان "دو سال را با همه سختی‌ها سپری کرده‌ایم" گفت: استان‌ها در هزینه‌های رفاهی هرساله با مشکلات مواجه می‌شوند، اما سعی کردیم سقف پرداختی‌های پرسنلی بیش از سقف 100 درصد باشد تا جبران خدمت همکاران در استان‌ها صورت گرفته باشد.

وی با اعلام اینکه عمده تمرکز برای آینده است، گفت: سه روز گذشته همزمان با رفع تحریم‌ها بود و توانستیم بودجه سال 95 و برنامه ششم توسعه را در دو لایحه جداگانه به مجلس بدهیم.

وی ادامه داد: لایحه بودجه سال 95 کشور 953هزار میلیارد تومان است که 12.5 درصد نسبت به سال 94 رشد داشته است.

نوبخت با تأکید بر اینکه بین پرداخت‌های شاغلین و بازنشستگان نابرابری وجود دارد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های دولت این است که در مرحله نخست نابرابری پرداخت‌ها و شکاف‌های موجود را رفع کنیم و در فاز بعد بتوانیم در برنامه ششم توسعه افزایش نیز داشته باشیم.

وی خطاب به استانداران حاضر در همایش گفت: ردیف متمرکز یک‌هزار و 100 میلیارد تومانی را برای معیشت همکارانمان در استان‌ها در نظر خواهیم گرفت.

نوبخت در پایان از افزایش 35درصدی حقوق کارکنان دولتی و حاکمیتی کشور در سال 95 خبر داد.

 

منبع: تابناک

لینک تکمیلی خبر: https://goo.gl/BZVIw3

 

► تحریم 9 بانک برداشته شد
20 هزار میلیارد وام ازدواجی که در جیب مدیر و کارمندان بانک رفت ◄

مطالب مرتبط
بنر