چگونه نرم افزار ایمیل مارکتینگ شما را در ایجاد کمپین های تبلیغاتی یاری می کند؟

سه شنبه ، 6 بهمن 1394 ، 15:56

 

ایمیل مارکتینگ یک استراتژی موثر در بازاریابی اینترنتی می باشد اگر هدف اصلی ایمیل مارکتینگ رساندن محتوا و اطلاعات مرتبط  به گروهی از نمایندگان فروش یا مشتریانتان باشد، هر ایمیلی که ایجاد می شود باید بر اساس هدف و نیتی از پیش تعیین شده باشد. برای بهبود این روند استفاده از یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ شما را یاری می کند.
برای این کار نکاتی مهم را به شما ارائه می دهیم
•    لیست دریافت کنندگان خبرنامه هایتان را برای دریافت بهتر آن ها بهینه کنید.
برای این کار باید به حریم خصوصی لیست ایمیل خود احترام بگذارید و به آن ها این اطمینان را بدهید که اطلاعات آن ها نزد شما محفوظ خواهد ماند. در نظر داشته باشید که حتما در انتهای خبرنامه هایتان لینکی برای لغو عضویت قرار دهید تا اعضای نرم افزار ایمیل مارکتینگ اگر تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشند به جای اسپم لغو عضویت را کلیک کنند.
•    در خبرنامه هایتان نام و ایمیل ارسال کننده به صورت ثابت باید وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که در نرم افزار ایمیل مارکتینگ، ایمیل ارسال کننده با نام برند و شرکت شما باید هماهنگ باشد.
•    هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای خبرنامه های خود عنوان ایمیل مناسبی را در نظر بگیرید.
سعی کنید عنوان ایمل شما شفاف، گویا و از چهل و پنج کاراکتر کمتر باشد.
•    بعد از عنوان ایمیل مناسب، سعی کنید متن و محتوای خبرنامه کاملا واضح باشد به صورتی که خواننده ایمیل در نگاه اول بفهمد کل متن بیان گر چه موضوعی است.
•    خبرنامه ی شما باید دارای اطلاعات زیرنویس یا فوتر باشد و هر اطلاعاتی که فکر می کنید می تواند برای دریافت کنندگان ایمیلتان مفید باشد به آن اضافه شود. فوتر مکانی عالی برای افزودن آیکون های رسانه های اجتماعی، آدرس وبلاگ و محصولاتی است که در آینده ای نزدیک معرفی خواهید کرد.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه فرمایید
www.easyemailmarketing.ir

 

► پساتحریم چه خوابی برای بازار کار دیده است؟
پول های مسدود شده ایران در سوئیس آزاد شد ◄

مطالب مرتبط
بنر