نرم افزار «صرفه جو» خرید کردن را آسان کرد + دانلود

چهارشنبه ، 14 بهمن 1394 ، 10:48

نرم افزار راهنمای خرید «صرفه جو» با قابلیت مقایسه قیمت کالا در فروشگاه‌های مختلف و یافتن نزدیک‌ترین عرضه کننده به خریدار در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفت.

 

متن: نرم افزار «صرفه جو» را می‌توان جامع ترین و کامل‌ترین راهنمای خرید پارسی زبان دانست که به کاربران خود هر آنچه برای داشتن خریدی آگاهانه نیاز دارند، ارائه می‌دهد.
کاربران در این نرم افزار می‌توانند با استفاده از اسکن کردن بارکد یا جست و جوی نام و حتی فروشگاه، کالای مورد نظر خود را بیابند و مشخصات، امکانت، گارانتی و قیمت آن را بررسی و مقایسه کنند.
یکی از برگ های برنده «صرفه جو» را باید در توانایی مقایسه یک کالا در فروشگاه‌های مختلف آنلاین و آفلاین(سطح شهر) دانست که به خریدار این امکان را می‌دهد تا به سادگی بهترین قیمت و گارانتی را در بین عرضه کنندگان مختلف یک کالا بیابد.
همچنین نرم افزار رایگان «صرفه جو» در پایان به کاربران خود آدرس فروشگاه مورد نظرشان و بهترین مسیر دسترسی به آن را ارائه می‌کند.
این راهنمای خرید به همت مجموعه صرفه جو تهیه شده و برای گام اول در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته، آنها می‌توانند از طریق عرضه کنندگان معتبر نرم افزارهای این سیستم عامل، نظیر کافه بازار و پلی استور، «صرفه جو» را دانلود و بر روی دستگاه‌های خود نصب کنند. همچنین و نسخه ios آن نیز در دست تهیه است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دانلود نرم افزار به وبسایت صرفه جو مراجعه فرمایند

► حتما نباید مدرسه ساخت تا نیکوکار شد
اپل از گوگل جا ماند ◄

مطالب مرتبط
بنر