مسابقه تمدید شد!

سه شنبه ، 25 اسفند 1394 ، 21:20

سال 94 در حال اتمام است، به مناسبت رفتن آن و آمدن 95 برایتان مسابقه‌ایی ترتیب دادیم. از شنبه 22 ام تا امروز 25 فرصت شرکت در این مسابقه بود. برای‌مان جالب است؛ تعداد شرکت‌کننده‌ها بیش از انتظارمان بود. تعدادی از شما هنوز هم در حال ارسال جمله‌تان هستید. راستش را بخواهید با این استقبال شگفت‌زده‌مان کردید. الان که ساعات پایانی مسابقه است تعداد پیام‌ها خیلی بالا رفته. برای همین تصمیم گرفتیم مسابقه را یک روز دیگر هم تمدید کنیم. شاید کسی بخواهد جمله بهتری بنویسد. شاید هم کسانی که هنوز از مسابقه مطلع نشده‌اند؛ وارد میدان شوند. پس شما عزیزانی که شرکت نکرده‌اید با خیال راحت قلم در دست بگیرید و چرخ زندگی سال 94‌تان را ترسیم کنید. حتی اگر چرخ زندگی به کام‌تان خوب چرخیده باز هم بررسی‌اش کنید؛ ممکن است نکته‌ایی را جا انداخته باشید. ببینید به چه چیزهایی رسیدید و به چه چیزهایی نه. چه تصمیماتی گرفتید و نتوانستید عملی‌شان کنید. با خودتان روراست باشید؛ اگر در سال 95 هم بخواهید همین روند 94 را در پیش بگیرید آخر سال 95 چه چیزی به دست می‌آورید؟ در آخر تصمیمتان را برای ما هم بگویید.

به نظر ما نه فردای‌تان باید شبیه به امروزتان باشید و نه سال بعدتان شبیه به امسال.  به یکی از دوستانم گفتم برای سال 95 چه برنامه‌ای داری؟ جوابش جالب بود؛ می‌گفت سال 94 فهمیدم که همه‌چیز را پیچیده می‌کنم. این کار به زندگی‌ام لطمه‌ی زیادی زده است. می‌خواهم سال نود و پنج در شغل، زندگی و روابطم ساده‌تر فکر کنم. شاید اگر دوست من در این مسابقه شرکت می‌کرد، می‌گفت "ساده فکر کن، ساده عشق بورز و ساده خلق کن؛ تا زندگی‌ات شیرین‌تر شود."

نکته دیگری که می‌خواهم درباره نوشتن این جمله کلیدی برایتان بگویم حق مالکیت آن است. این جمله متعلق به شماست، با توجه به پیشینه شما گفته می‌شود، از زبان شماست، پس خودتان هم آن‌را خلق کنید. بسیاری از جمله‌هایی که تا به الان به دستمان رسیده کپی‌برداری از اینترنت است. متاسفانه باید بگویم که این جمله‌ها هیچ شانسی برای برنده شدن ندارند! همه می‌توانند در اینترنت گشت بزنند و جمله‌ایی زیبا از یک فیلسوف یا روانشناس پیدا کنند! این جمله قرار است هم نقش ترمز ماشین را برایتان داشته باشد و هم نقشه راه. اینترنت از زیر و بم‌های زندگی شما در سال 94 خبر ندارد، خودتان دست به کار شوید!

 

 

بانکی: سمیرا همتی

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی 26 اسفند 94
طرح جدید وزارت کار: اعلام میزان حقوق مشاغل کلیدی ◄

مطالب مرتبط
بنر