تصاویری از سرسبزترین دانشگاه‌های جهان- بخش اول

يكشنبه ، 5 ارديبهشت 1395 ، 12:42

 

بانکی دات آی آر: یکی از راه‌های راضی کردن کودکان برای مدرسه رفتن، ساختن تصاویر زیبا از محیط مدرسه است. همین کودکان زمانی که بزرگ می‌شوند برای ورود به دانشگاه درباره محیط دانشگاه تحقیق می‌کنند. در یک نظرسنجی 60 درصد دانشجویان گفته‌اند هنگام انتخاب دانشگاه محیط داخلی دانشگاه روی انتخاب‌شان تاثیر داشته است. پیش خودمان بماند من هم موقع انتخاب رشته، گول عکس‌های دانشگاه‌مان را خوردم!

در حال حاضر محیط دانشگاه‌ها هم باید تحت نظارت انجمن ساختمان سبز ایالات متحده باشد. دانشگاه‌‌های مختلف در سراسر دنیا طراحی محوطه دانشگاه را به شکلی انجام می‌دهند که بتوانند گواهینامه ال ای ای دی (LEED) را از این انجمن دریافت کنند. دریافت این گواهینامه نمادی از توجه به محیط زیست و روحیات افراد است. کسب این گواهینامه در رتبه‌بندی دانشگاه‌‌های برتر جهان هم تاثیر دارد.

هر سال انجمن ساختمان سبز آمریکا تیمی از متخصصان دانشگاه پرینستون را مسول بازرسی و انتخاب دانشگاه‌ها می‌کند. از بین دانشگاه‌های شرکت‌کننده در این رقابت، 332 دانشگاه این گواهینامه را دریافت می‌کنند.

در این نوشته از بین دانشگاه‌هایی که گواهینامه ال ایی ایی دی گرفته‌اند، 17 دانشگاه را انتخاب کرده‌ایم و تصاویرشان را به شما نشان می‌دهیم. البته از آنجایی که حیف‌مان آمد از هر دانشگاه فقط یک عکس منتشر کنیم این پست را دو بخش کردیم، 8 دانشگاه در یک پست و 9 دانشگاه در پست بعدی.




1- University of South Florida




2- American University





3- California State University, Chico






4- Columbia University





5- Cornell University






6- Dickinson College







7- Georgia Institute of Technology






8- Green Mountain College







بانکی: سمیرا همتی

 

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی دوشنبه 6 اردیبهشت 95
هشدار نسبت به حفظ جسم و رمز کارت بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر