كتك خوردن برنده خودرو يك بانك توسط همسرش

دوشنبه ، 26 مرداد 1388 ، 14:37

 

زني كه پس از 20 سال زندگي مشترك از دست شوهر خسيس خود به تنگ آمده بود ، او را بشدت كتك زد.
خانم عباسي، داديار شعبه سوم دادسراي بعثت با اشاره به اين پرونده گفت:‌ چند روز پيش ساكنان يكي از محله‌هاي افسريه با شنيدن فريادهاي كمك‌خواهي مردي كه در همسايگي آنها سكونت داشت ، به ياري او شتافته و متوجه شدند ، همسر اين مرد با چوبدستي شوهرش را به باد كتك گرفته و او را بشدت مجروح كرده است ؛ به طوري كه اين مرد از همسايه‌ها مي‌خواست تا او را نجات دهند، اما با هر فريادي ، زنش با چوبدستي وي را بشدت كتك مي‌زد تا اين‌كه سرانجام موضوع اين نزاع به يكي از واحدهاي گشت كلانتري اطلاع داده شد و با حضور ماموران در محل حادثه، مرد مجروح به بيمارستان منتقل و همسرش نيز به اتهام ايراد ضرب و جرح بازداشت شد.

پرونده در دادسرا

قاضي پرونده افزود: پس از تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، مرد مجروح با حضور در دادسرا عليه همسر خود شكايت و عنوان كرد پس از 20 سال زندگي مشترك، قادر به تحمل همسر خود  كه او را بشدت كتك زده  نيست و قصد جدايي از وي را دارد.

با ثبت اظهارات شاكي، تحقيق از زن متهم آغاز شد كه وي گفت شوهرم بسيار خسيس است و در طول 20 سال زندگي مشترك، او مشكلات زيادي را برايم ايجاد كرده و تنها براي حفظ آبرو، به زندگي با وي ادامه داده‌ام.

وي اضافه كرد: بارها تصميم به جدايي از همسرم گرفتم. او علاقه شديدي به جمع‌آوري پول دارد و براي نمونه وقتي مرا سوار خودروي خود مي‌كند تا به ملاقات بستگان برويم، كرايه رفت و برگشت را از خرجي خانه كم مي‌كند، يا اين‌كه اگر بندرت كسي به عنوان مهمان به خانه‌مان بيايد، اگر يك استكان چاي بيشتر براي مهمان بياورم،‌ با من دعوا كرده و مرا عذاب مي‌دهد و در اين مدت فقط به خاطر دو دختر خردسالم او را تحمل كرده‌ام.

مرد خسيس، برنده خودرو

زن متهم در ادامه اظهار كرد: يك روز قبل از درگيري ميان من و شوهرم، يكي از بستگان در خيابان مرا ديد و به من تبريك گفت، وقتي علت را جويا شدم، بيان كرد اين تبريك به خاطر اين است كه شوهرم در قرعه‌كشي بانك يك دستگاه خودرو برنده شده است.

ابتدا اين موضوع را باور نكردم، اما پس از مراجعه به محل شعبه بانك و مشاهده پلاكارد نصب شده بر سردر بانك كه نام شوهرم به عنوان برنده اعلام شده بود، از اين كه همسرم از اين موضوع حرفي به من نزده، ناراحت شدم كه در ادامه تحقيق متوجه شدم او بلافاصله پس از برنده شدن در بانك، خودروي تحويلي را فروخته و پول آن را به حسابش واريز كرده است.

وي افزود: آن روز وقتي شوهرم متوجه شد، موضوع برنده شدن را مي‌دانم، با من به جر و بحث پرداخت و من نيز براي لحظه‌اي كنترل خود را از دست داده و با چوب او را كتك زدم تا اين مرد خسيس را ادب كنم و....

داديار عباسي اظهار كرد: پس از اظهارات زن متهم، دستور تحقيق در اين زمينه صادر و مشخص شد مرد شاكي به مفهوم واقعي خسيس است و اين رفتار او موجب شده است تا فرزندانش دچار سوءتغذيه شوند.

قاضي پرونده تصريح كرد: پس از تحقيقات مقدماتي و اصرار مرد خسيس براي شكايت و دريافت ديه از همسر خود، پرونده به دادگاه ارسال شد تا در اين ارتباط تصميم‌گيري شود.

منبع: روزنامه جام جم

► تا دو سال نیازی به تولیدات داخل نداریم
قيمت سبد نفتي اوپك بيش از يك دلار كاهش يافت ◄

مطالب مرتبط
بنر