دولت موظف به پرداخت وام 20 میلیونی ازدواج شد

سه شنبه ، 28 ارديبهشت 1395 ، 13:52

بانکی دات آی آر: محمدعلی مددی با تاکید بر الزام اجرای قانون افزایش وام ازدواج از سوی بانکها، گفت: در قانون به صراحت منابع قرضالحسنه جاری و پسانداز جزء منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج درنظر گرفته شده است؛ بنابراین هیچ بهانهای برای پرداخت تسهیلات ازدواج پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج میتواند به تسهیل شرایط جوانان برای آغاز زندگی مشترک کمک کند، افزود: برای افزایش میزان وام ازدواج به میزان ۱۰ میلیون تومان برای هریک از زوجین اقدامات کارشناسی مناسبی انجام شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به تایید مصوبه مجلس درخصوص افزایش وام ازدواج از سوی شورای نگهبان، گفت: مهر تایید شورای نگهبان بر این مصوبه، ضرورت اجرای آن را نمایان میکند.

وی با بیان اینکه تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج باید از سوی دولت به جد پیگیری شود، افزود: بانکهایی که در این زمینه همکاری نکنند، باید بدانند مجازاتهای سنگینی در انتظارشان است.

مددی با تاکید براینکه پرداخت وام ازدواج با کاغذبازیهای بسیار نارضایتیهای فراوانی را رقم زده بود، تصریح کرد: با افزایش وام ازدواج امید است تاخیرهای بسیار درخصوص پرداخت آن به متقاضیان کم شده و به این ترتیب مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تسهیل ازدواج ، جامه عمل بپوشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت: مجلس برای اجرای مصوبه افزایش تسهیلات ازدواج از سوی بانکها مصمم بوده و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

 

منبع: اقتصادآنلاین

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی چهارشنبه29 اردیبهشت 95
۶ مرحله برای پولدار شدن به گفته سرمایه‌دار میلیونری ◄

مطالب مرتبط
بنر