افزایش حقوق تمام کارمندان در خرداد

چهارشنبه ، 26 خرداد 1395 ، 09:45

بانکی دات آی آر: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به سرویس مشکلات مردم درباره افزایش حقوق کارمندان دولت در نشست خبری امروز خود توضیح داد: بخشی از افزایش پرداخت‌ها مربوط به افزایش حقوق و دستمزد است که همیشه صد درصد پرداخت می شو دو برای همه دستگاه‌هاست. افزایش حقوق 3 ماهه اول امسال را با حقوق خردادماه پرداخت می‌کنیم و سایر فوق‌العاده‌ها نیز پرداخت می‌شود.

برای کارمندان دولت برای کارهایی که می‌کنند نیز فوق‌العاده‌هایی در نظر گرفته می‌شود که صد درصد قابل پرداخت است. ضمن اینکه طرح‌های عمرانی دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش برای تعمیر و تجهیز مدارس و دانشگاه‌ها، نیز صد درصد پرداخت می‌شود. به‌طوری‌که اول مهر، همه دانشجویان در واحدهای آماده درس می‌خوانند. الآن 2 سال است این اقدام انجام می‌شود و رضایتمندی مردم بالا بوده.

 

او در پاسخ به سؤال دیگر مخاطبان سرویس مشکلات مردم که پرسیده بودند آیا افزایش حقوق‌ها شامل کارمندان دولت که در پست‌های غیر کارشناسی شاغل‌اند می‌شود؟ جواب داد: همه کارکنان دولت از افزایش 12 درصدی استفاده می‌کنند. البته این افزایش برای کارکنان رسمی است. افزایش حقوق و دستمزد به کارمندان کارشناس و غیر کارشناس داده می‌شود.

 

منبع: خبر آنلاین

► ثامن‌الحجج 1113 مشتری مجهول‌الهویه دارد!
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی چهارشنبه 26 خرداد 95 ◄

مطالب مرتبط
بنر