بانک‌های پرداخت کننده وام خرید سربازی

شنبه ، 29 خرداد 1395 ، 09:25

 

بانکی دات آی آر: سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص آخرین وضعیت پرداخت جریمه سربازی اظهار داشت: دور جدید ثبت‌نام‌ها از 1 خرداد ماه آغاز شده و تا کنون بیش از 10 هزار نفر در طرح پرداخت جریمه سربازی ثبت نام کرد‌ه‌اند .

 

وی افزود: با توجه به اینکه جریمه‌ها بر حسب ماه برآورد می‌شود قطعا مشمولان غایب که زودتر ثبت نام کنند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اصلاحیه جدید طرح پرداخت جریمه سربازی اذعان داشت: بنا بر تصمیم ستاد کل کسانی که تا پایان اسفند 95 دارای 8 سال غیبت باشند می‌توانند در طرح پرداخت جریمه اقدام کنند. (در گذشته کسانی که تا پایان اسفند 94، 8 سال غیبت داشتند می‌توانستند برای پرداخت جریمه سربازی اقدام کنند).

 

سردار کمالی به اصلاحیه جدید دیگری اشاره کرد و گفت: دانشجویانی که تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 93 از تحصیل در دانشگاه انصراف داده‌اند زمان غیبت آنان از زمان اخذ آخرین مدرک تحصیلی محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که 8 سال غیبت دارند یا باید خدمت سربازی را انجام دهند و یا جریمه پرداخت کنند، گفت:‌ تا کنون در خصوص تمدید طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی تصمیمی اتخاذ نشده است و پس از اتمام زمان مورد نظر مطابق قانون با افراد غایب برخورد می‌شود.

به گفته سردار کمالی محدودیت‌های سربازان غایب در خصوص استخدام، دریافت و یا تمدید گواهینامه، دریافت وام و ... تشدید خواهد شد و رایزنی‌ها برای دستگیری بیشتر غایبین که تعیین و تکلیف نشده‌اند صورت گرفته است.

وی گفت: تا کنون جهت اقساطی پرداخت کردن جریمه با بانک‌های انصار و قوامین هماهنگی‌هایی صورت گرفته که در آینده‌ای نزدیک جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: پس از پایان مهلت ثبت نام و تعیین و تکلیف سربازان غایب افراد مشمول در کارخانه‌ها، شرکت‌ها و سایر مراکز شناسایی و مالکان مشاغل به ازای به کارگیری هر سرباز غایب 5 میلیون تومان جریمه خواهند شد.

 

منبع: اقتصادآنلاین

► کار فنی مردانه نیست!
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی شنبه 29 خرداد 95 ◄

مطالب مرتبط
بنر