مدیرعامل بانک رفاه استعفا داد یا برکنار شد؟

شنبه ، 5 تیر 1395 ، 09:55

بانکی دات آی آر: انتشار فیش حقوقی علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه، واکنش‌های مختلفی را برانگیخت و پای روسای سه قوه را به پرونده فیش‌های حقوقی نجومی باز کرد.

در پی انتشار فیش‌های حقوقی مسئولان، رئیس‌جمهور به معاون اول خود دستور "عزل" مدیران متخلف و استرداد وجوهی که به‌ناحق پرداخت شده، به بیت‌المال را داد.

موضوع دریافت حقوق‌های نجومی به حدی رسیده که حتی مقام معظم رهبری نیز به آن ورود کردند و در دیدار با هیات دولت بر پیگیری آن تاکید داشته‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص و در دیدار با هیات وزیران به موضوع اخیر حقوق‌های کلان اشاره و تأکید کردند: «موضوع حقوق‌های نجومی، درواقع هجوم به ارزش‌هاست اما همه بدانند که این موضوع از استثناهاست و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.»

در همین حال وزیر کار در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکید ویژه رئیس‌جمهور علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه را برکنار و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان نیز به این بانک مسترد شد.

حال باید منتظر بود و دید که بقیه دستگاه‌ها که فیش‌های حقوقی مدیران آن‌ها افشا شده است دست به همچین کاری خواهند زد و مدیرانی را که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند را برکنار و مبالغ را مسترد خواهند کرد یا خیر.

 

منبع: اکونیوز

 

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی شنبه5 تیر95
مغز بیرون زده به جمجمه بازگشت! ◄

مطالب مرتبط
بنر