اجرای طرح بانکیار الکترونیک در شعب بانک شهر

يكشنبه ، 27 تیر 1395 ، 14:26

 

بانکی دات آی آر: به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، محمد کیایی، سرپرست معاونت شعب و بازاریابی این بانک، با بیان این که گسترش استفاده از خدمات بانكداري نوين مانند اينترنت‌بانك و موبايل‌بانك، يكي از اهداف مهم بانك شهر در حوزه ارائه خدمات به مشتريان است، گفت: آشنایی مشتريان بانك با خدمات بانكداري نوين و ترويج استفاده از اين خدمات در ميان آنها در ميان‌مدت و بلند‌مدت منافع زيادي خواهد داشت.

وی افزود: در خصوص توسعه این خدمات، طرح بانكيار الكترونيك با هدف گسترش و بالا بردن سطح كيفيت آموزش شهروندان و اطلاع‌رساني در مورد مزاياي بانكداري الكترونيك در برخی شعب بانک شهر اجرایی شد.

کیایی، خاطرنشان کرد: تلاش براي تغيير رفتار مشتريان و مهم‌تر از آن تغيير نگرش آنان به منظور سوق دادن مشتريان به سمت استفاده از امکانات بانكداري الكترونيك، از بين بردن مقاومت ذاتي تكنولوژيكي مشتريان و نيز رفع مشکلات كم تجربه بودن آنان در اين زمينه، فعال كردن مشتريان در استفاده بيشتر از خدمات الكترونيكي بانك و استفاده از كانال‌هاي غيرحضوري دريافت خدمات، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

سرپرست معاونت شعب و بازاریابی بانک شهر، آگاه كردن مشتريان از مسائل امنيتي و استانداردهاي رعايت شده از سوي بانك، براي افزايش سطح آگاهي عمومي آنها از بُعد امنيتي را از دیگر محورهای این طرح دانست و افزود: با اجرای این طرح مشتريان به اين باور خواهند رسید كه كار با سرويس‌هاي مختلف بانكداري الكترونيك، ساده و آسان است و كارايي آنها را افزايش مي‌دهد.

محمد کیایی، عنوان کرد: در حال حاضر، طرح بانکیار الکترونیک در شعب ميدان فردوسي، ميدان قدس، شهرري، پاكنژاد و فلكه دوم تهرانپارس، آغاز شده است.

به گفته وی، بر اساس این طرح، بانكياران الکترونیک موظف خواهند بود تا به مشتريان خوش آمدگویی کرده، از نيازهاي آنان مطلع شوند و به سئوالاتشان در خصوص خدمات بانكي يا محصول خاص و بانكداري الكترونيك، پاسخ دهند.

این مدیر بانک شهر مطرح کرد: آموزش نحوه استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي شامل اينترنت‌بانك و موبايل‌بانك‌، معرفي محصولات بانكي كه سبب تسهيل در امر دريافت خدمات مشتريان می‌شود از طريق توزيع و توضيح بروشورها و كمك به فرآيند دريافت و راه‌اندازي خدمات بانكداري الكترونيك براي مشتريان مانند نصب نرم‌افزار موبايل‌بانك و ...، از دیگر وظایف بانکیاران است.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح، تصریح کرد: ايجاد فرصت‌هاي جديد به منظور گسترش ديد و مشتري‌مداري بانك، معرفي خدمات بانكي جديد به مشتريان، تبليغ خدمات بانكي از طريق مشتريان، جمع‌آوري اطلاعات و خواسته‌هاي مشتريان بدون هزينه، افزايش درآمدها و سودآوري بانك، كاهش هزينه‌ها در جذب و نگهداشت مشتري و دستيابي به بهترين عملكرد و بالاترين كيفيت خدمات براي مشتريان، از جمله فوایدی است که با اجرای این طرح، محقق خواهد شد.

 

منبع: بانک شهر

► بانکی: پیشخوان روزنامه های دوشنبه 28 تیر95
پلیس درباره کارت‌خوان‌های سیار هشدار داد ◄

مطالب مرتبط
بنر