استفاده از ابزارهای نوین بانکی عامل رضایتمندی مردم از بانک شهر

شنبه ، 2 مرداد 1395 ، 14:39

بانکی دات آی آر: عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که بانک شهر در میان همه بانک‌های کشور موفق عمل کرده است، گفت: امروز هر بانکی با شتاب بیشتری به سمت به روز شدن برود و از ابزاری نوین مانند پیشخوان شهرنت استفاده کند، رضایتمندی بیشتری از سوی مردم به دست خواهد آورد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، غلامرضا انصاری با انتقاد از وضعیت سیستم بانکی کشور به نسبت سیستم‌های بانکی دنیا، گفت: هر بانک یا موسسه مالی که در شرایط اقتصادی فعلی کشور در امور مختلف بانکداری الکترونیک ورود کند، می‌تواند رضایتمندی بیشتری را در میان مخاطبان خود داشته باشد.

انصاری تصریح کرد: بانکی که بتواند با امکانات کنونی اقتصادی کاملاً به روز عمل کند، از توفیقات بیشتری برخوردار می‌شود که در میان بانک‌های دولتی و غیردولتی، بانک شهر توانسته موفق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: نکته برجسته دیگر در کارنامه بانک شهر ورود این بانک به پروژه‌های عمرانی است که این اقدام بسیار مثبت و سازنده‌ است و به هر میزان که مداخله و مشارکت مالی در طرح‌های تولیدی، عمرانی و مولد و اشتغال‌زا با شرایط به‌روز از سوی بانکی شاهد باشیم، می‌توانیم به توفیق آن بانک در آینده امیدوار باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه عنوان کرد: هدایت منابع از سوی بانک شهر در امور امور تولیدی، زیربنایی و مولد، نقطه پیشرفت این بانک در آینده نزدیک است.

وی با اشاره به افزایش سرمایه بانک شهر در سال‌95، افزود: این افزایش سرمایه نتیجه اعتماد مردم به این بانک در جهت سپرده‌گذاری است.

 

منبع: روابط عمومی بانک شهر

► نتایج یک پژوهش جدید درباره شغل: 81 درصد جوانان پشت‌میزنشینی می‌خواهند
قیمت اینترنت ثابت و موبایل از امروز کاهش یافت (+تعرفه‌های جدید) ◄

مطالب مرتبط
بنر