افزایش 12 درصدی حق بیمه تکمیلی فرهنگیان

پنجشنبه ، 21 مرداد 1395 ، 09:42
بانکی دات آی آر: محمد بطحایی در سومین روز از سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور  درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: بیمه تکمیلی از سال 78 آغاز شد و از سال 89 با روش جدید تحت عنوان بیمه طلایی ادامه پیدا کرد.
وی افزود: در سال های 91 و 92 بدهی سنگینی به شرکت بیمه گذار وقت به علت ناتوانی دولت در پرداخت مطالبات ایجاد شد که به دنبال آن در سال 93 بیمه گذار ما قراردادش را لغو کرد و چون نتوانستیم بدهی خود را بپردازیم مجاز به عقد قرارداد با شرکت های تحت پوشش بیمه مرکزی نشدیم و به سراغ بیمه های مستقل رفتیم که یکی از آنها آتیه سازان حافظ بود.
بطحایی با بیان اینکه در این شرایط سخت با مساعدت وزیر رفاه با بیمه آتیه سازان قرارداد بستیم ، گفت: در ابتدای سال 94 با رشد شدید تعرفه های پزشکی روبرو شدیم و تنها گزینه پیش رو این بود که به سمت روش صندوقی برویم.
وی با بیان اینکه متولی بیمه تکمیلی شاغلان هستیم گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان بر عهده صندوق بازنشستگی کشوری است.
معاون آموزش و پرورش با بیان اینکه از سوی بیمه ها 54 هزار تومان حق بیمه از ما درخواست شده بود و ما نمی توانستیم بیش از 30 هزار تومان بپردازیم گفت: موفق شدیم با کمک همه همکاران همان تعهدات سال های گذشته را ادامه دادیم و امروز زمان پرداخت خسارات به حدود 14 روز رسیده است .
بطحایی افزود: سقف تعهد ما در بیماری‌های صعب العلاج و سنگین برداشته شده و در مواردی حتی تا 600 میلیون تومان برای برخی همکاران بیمار هزینه صرف کرده‌ایم. برای سال 95 افزایش حق بیمه بیش از 12 درصد نخواهد بود و احتمالا رقم حق بیمه حدود 17 هزار تومان باشد.
منبع: ایسنا

► از در و دیوار واژه بازاریابی می‌ریزد!
تبانی بانکداران برای کاهش نرخ سود ◄

مطالب مرتبط
بنر