برگزاری آزمون سنجش شایستگی در بانک مهر اقتصاد

يكشنبه ، 24 مرداد 1395 ، 15:59

بانکی دات آی آر: آزمون سنجش شایستگی ویژه کارکنان و روسای شعب بانک مهر اقتصاد همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

 

سیدضیا ایمانی، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در حاشیه برگزاری این آزمون، گفت: آزمون شایستگی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ شایسته‌سالاری در ساختار اجرایی و مدیریتی و در راستای توجه و تمرکز بر مدیریت مبتنی بر شایستگی و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های مدیران و کارکنان بانک برگزار شده است.

 

ایمانی با اشاره به اهدافی که بانک مهر اقتصاد در مقوله شایسته‌سالاری دنبال می‌کند، گفت: این آزمون برپایه خوداظهاری و خودارزیابیِ مهارت، دانش و مشخصه‌های فردی در دو سطح کارکنان و مدیران شعب عملیاتی شده است.

 

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: با توجه به هدف‌گذاری‌های بانک مهر اقتصاد در مدیریت شایستگی و بر اساس فضای ترسیم شده در سند چشم‌انداز آن که بر مبنای اسناد اقتصادی بالادستی نظام طراحی شده، این آزمون در مراحل گوناگون و با رویکرد سنجش سطح تخصصی کارکنان و ارزیابی میزان کفایت و لیاقت آنان در انجام وظایف محوله، توانایی پذیرش مسئولیت، استفاده بهینه از کارایی پرسنل، تعیین جایگاه متناسب بر اساس توانایی‌های اجرایی و تخصصی شرکت‌کنندگان برگزار شده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت اجرای اصل شایسته‌سالاری در ارکان مختلف بانک مهر اقتصاد گفت: تعهد افراد نسبت به اهداف از پیش تعیین شده همچون انجام درست وظایف محوله، احترام به فرهنگ و ارزش‌های حاکم بر بانک، تلاش مستمر برای تحقق اهداف از مواردی است که برای توسعه بانک در نظر گرفته شده است.

 

ایمانی افزود: اجرای این قبیل برنامه‌ها موجب می‌شود ساختار کلان مدیریتی بانک مهر اقتصاد در راستای پاسخگویی به مطالبات همکاران در زمینه ارتقای سطح تخصصی و ایجاد فرصت‌های برابر انتظام یابد و بانک در مسیر توسعه و تحقق اهداف از پیش تعیین شده گام بردارد.

 

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به تعداد بالای شرکت‌کنندگان آزمون افزود:‌ این آزمون با این تعداد شرکت‌کننده، روش سنجش مناسبی که کارکنان مهارت‌ها، دانش و آگاهی‌شان را محک ‌زنند تا در صورت نیاز، خود را به دانش نوین بانکداری مجهز سازند.

 

منبع: ایسنا

► امتیاز ویژه بانک‌ها در گسترش فعالیت‌های ارزی
مردم ایران چقدر پول نقد دارند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر