شرکت پست وظیفه توزیع مسترکارت را دارد

چهارشنبه ، 27 مرداد 1395 ، 09:19

 

بانکی دات آی آر: غلامرضا نجاری عضو هیأت مدیره شرکت پست افزود: سخنگوی مستر کارت طی مصاحبه اخیر خود گفته است که این کارت در ایران هیچ فعالیت رسمی و قراردادی ندارد و انجام فعالیت آن را در داخل ایران به وسیله شرکت‌های واسطه در کشور را نه تایید و نه تکذیب کرده است.

وی افزود: شرکتی به نام ترنس فارکس نماینده رسمی مستر کارت برای توزیع کارت در منطقه آسیا و اقیانوسیه است و در ایران نیز شرکتی به نام ویژن کارت ایرانیان ثبت شده است که با شرکت ترنس فارکس قرارداد همکاری دارد تا به این وسیله مستر کارت‌ها را در ایران پشتیبانی کند.

عضو هیأت مدیره شرکت پست گفت: متقاضیان ثبت نام مستر کارت‌ها در ایران می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ویژن کارت ایرانیان به آدرس اینترنتی www.mastercartiran.com مراجعه و به صورت آنلاین برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

نجاری تصریح کرد: شرکت پست فقط وظیفه توزیع و تحویل این کارت‌ها را بر عهده دارد و اگر شخصی برای دریافت مستر کارت به شکل آنلاین ثبت نام کند، ما موظف هستیم تا بر اساس قرارداد خود این کارت‌ها را در هر نقطه از کشور به متقاضی مورد نظر تحویل دهیم، در زمان تحویل کارت از مشتریان احراز هویت می‌شود.

وی افزود: از زمان دریافت مستر کارت به وسیله متقاضی، عملیات مالی این کارت بر عهده شرکت پست نیست و شرکت ویژن کارت ایرانیان مسئولیت دارد تا به وسیله صرافی‌های مجاز عملیات شارژ کارت‌ها و خدمات و پشتیبانی لازم را انجام دهد.

عضو هیات مدیره شرکت پست گفت: قبل از رسانه‌ای شدن مستر کارت‌ها، نمونه کارت‌ها به شکل پایلوت برای خریدهای اینترنتی، دریافت پول و ... تست شده و هیچگونه مشکلی ندارد و آماده استفاده متقاضیان در کشور است.

نجاری تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با استفاده از روش ثبت نام آنلاین و یا با مراجعه به 2 دفتر پستی سهند واقع در خیابان شهید بهشتی و دفتر منطقه پستی 15 در خیابان مفتح نسبت به ثبت نام و دریافت کارت مذکور اقدام کنند.

 

منبع: اکونیوز

 

► خشونت علیه زنان در محل کار ممنوع
اتصال بانک سپه شعبه فرانکفورت به شبکه بانکی دنیا ◄

مطالب مرتبط
بنر