استقرار بانکداری جامع در بانک ملی ایران

دوشنبه ، 29 شهریور 1395 ، 09:04

بانکی دات آی آر: در ادامه همایش هم اندیشی (فرصت ها و تهدیدها) هریک از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران امور، طی سخنانی به طرح دیدگاه‌ها و ارائه راهکارهای لازم در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها پرداختند.

"برات کریمی" عضو هیأت مدیره در این همایش گفت: عملکرد بانک ملی ایران در استان‌ها موفق بوده و رتبه اول را در سیستم بانکی دارد. منابع سیستم بانکی در تهران بسیار اثرگذار است و باید به دنبال فرصت‌ها باشیم. همکاران با دانش بانکی و تجربه‌ای که دارند می‌توانند بانک را به رتبه‌های بالاتر برسانند.

سید ولی‌اله فاطمی عضو دیگر هیأت مدیره بانک با نگاهی استراتژیک به حال و آینده بانک، ارتباط قوی و صمیمی با مشتریان را جزو محورهای اصلی موفقیت بانک دانست و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و تخصصی کردن شعب می‌تواند به ارتقای سهم بازار بینجامد.

فاطمی، بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و سرعت بخشیدن به خدمات را از برنامه‌هایی دانست که بانک را به جایگاه ویژه خود می‌رساند و در همین راستا افزود: استقرار بانکداری جامع یکی دیگر از مسائل مهم بانک‌ها در بلندمدت است و باید براساس نیاز مشتریان، راهکار و خدمت ارائه دهیم. باید به جایی برسیم که انتخاب اول شرکت‌ها، موسسات تولیدی،‌ صنایع کشور و.... بانک ملی ایران باشد.

عضو هیأت مدیره با یادآوری تاریخچه بانک و اهمیت آن افزود: اعتبار بانک ملی ایران زبانزد عام و خاص در داخل و خارج از کشور بوده و بانک ملی ایران از حسن شهرت بسیار بالایی در سطح بین‌المللی برخورداراست و باید از این حس شهرت نهایت استفاده را بعمل آوریم.

مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات با ارائه گزارشی از جایگاه فناوری و اطلاعات و زیرساخت‌های مربوطه گفت: باید با کوتاه کردن سرویس‌های IT سعی کنیم سرویس‌هایی را به مشتریان ارائه دهیم که برای آنها جذابیت داشته باشد. ارائه دستگاه‌های خودپرداز، خود بانک (VTM) و غیره و جانمایی آنها باید طوری باشد که بتواند بالاترین کارایی را داشته باشد.

وی با برشمردن پروژه‌های مختلف در دست اقدام این معاونت گفت: همکاران باید خدمات مختلف بانک را به مشتریان معرفی نمایند. از مهم‌ترین این خدمات، سامانه بام است که می‌تواند تمامی خدمات را یکجا به مشتریان ارائه نماید.

 

منبع: روابط عمومی بانک ملی

 

► کاسبان تحریم چقدر سود کردند: هر ایرانی سالانه چقدر بابت تحریم‌ها هزینه داد؟
پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز دوشنبه 29 شهریور ◄

مطالب مرتبط
بنر