30 درصد تخفیف بر روی کلیه‌ی کالاهای دیجی استایل

سه شنبه ، 2 آذر 1395 ، 14:56

 

بانکی دات آی آر: فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مراکز آنلاین عرضه پوشاک باکیفیت است که در آن تمامی کالاهای مرتبط با پوشش، باکیفیتی مطلوب و کم‌نظیر و با قیمتی مناسب ارائه می‌شود. تیم دیجی استایل تمام تلاش خود را کرده است تا محصولاتی را که به مشتریان عرضه می‌کند، علاوه بر تناسب با معیارهای ایرانی و اسلامی، زیبایی و اصالت را هم به همراه داشته باشند.

 

دیجی استایل در کمپین برگ برنده، فروش گسترده‌ای بر روی تمامی کالاهای موجود در سایت (به جز گروه لوازم آرایشی) برگزار می‌کند. این فروش فوق‌العاده که اولین کمپین دیجی استایل به حساب می‌آید، هیچ‌گونه محدودیت خریدی نداشته و شامل 3۰ درصد تخفیف بر روی کلیه‌ی کالاهاست.

 

 

 

برای استفاده از تخفیف 3۰ درصدی دیجی استایل کافی است در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، سوم، چهارم و پنجم آذرماه کد تخفیف welcome30 را در خرید نهایی خود وارد کرده و از خریدی هیجان‌انگیز و جذاب لذت ببرید.

 

یکی از اهداف اصلی دیجی استایل در کنار برطرف کردن نیاز خرید سریع و مطمئن اینترنتی، معرفی و عرضه کالاهای فاخر ایرانی باکیفیتی کم‌نظیر و طراحی به‌روز است. در کنار تمام محصولات ایرانی شناخته‌شده و باکیفیت، سعی شده تا با نگاهی دقیق و موشکافانه به فرهنگ و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، محصولات شرکت‌های خارج از ایران هم در کنار تولیدات ایرانی قرار گیرند تا با مقایسه محصولات داخلی و نمونه‌های مطرح جهانی، بتوانید بنا بر سلیقه خاص خود، تجربه‌ای به‌یادماندنی از خرید اینترنتی داشته باشید.

 

 

► این یک حراج نیست، یک فروش فوق‌العاده است: «این خرید قطعا برنده است»
مشارکت بانک ملی ایران در ساماندهی پیاده‌روی اربعین ◄

مطالب مرتبط
بنر