صدور١٨ درصد کارتِ برداشت هموطنان توسط بانک صادرات ایران

دوشنبه ، 15 آذر 1395 ، 11:19

بانکی دات آی آر: به دلیل تنوع خدمات و دسترسی آسان به ابزارها و درگاه‌های پرداخت بانک صادرات ایران تعداد کارت‌های برداشت این بانک به حدود ٤٣ میلیون کارت رسید، این میزان معادل ١٨ درصد کل کارت‌های بانکی است كه اطلاعات آنها منتشر شده است.

تنوع، فراگیری و قابلیت‌های ممتاز خدمات نوین این بانک استقبال هموطنان را به همراه داشته است. بر اساس گزارش اداره نظام پرداخت‌های بانک مرکزی ج.ا.ا در این زمینه بانك صادرات ايران تا پایان شهریور ماه سال جاري با صدور ٤٢ میلیون و ٨٥٨ هزار کارتِ برداشت (این میزان بیشترین کارت صادره در نظام بانکی کشوری است)، نقش بسزایی در تسهیل بهره‌مندي خدمات بانکی برای هموطنان ايفا كرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که مجموع تعداد کارت‌های اعتباری صادره بانک صادرات ایران بیش از ٣٧٠ هزار کارت است. با این تعداد كارت، جايگاه نخست صدور کارت به اين بانك تعلق گرفته است.

همچنین این بانک در پاسخ به نياز متقاضیان ضمن ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود، صدور انواع کارت‌ها را در دستور کار دارد. به گونه‌ای که تا پایان مهر ماه سال جاري تعداد کل کارت‌های صادر بانک یاد شده به رقم ٦٢ میلیون کارت بالغ گشته است.

اين گزارش حاکي از این است که بين انواع کارت‌هاي الکترونيکي، کارت‌هاي سپهر با توجه به قابليت‌هاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاه‌هاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم مي‌سازد، بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

شايان توجه است؛ دارندگان سپهرکارت‌ها مي‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌هاي خودپرداز، خدمت پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک از طريق سامانه صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانه‌هاي فروش نصب شده در فروشگاه‌هاي معتبر سراسر کشور و دستگاه‌هاي کارت‌خوان شعب استفاده كنند.

گفتني است، بانك صادرات ايران با ٢٥٦٣ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه‌اندازي بيش از ٥٢٥ هزار دستگاه کارت‌خوان متصل به حساب‌های این بانک، انجام روزانه بيش از ٢٠ ميليون تراكنش آني و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا كرده است.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

► آغاز مرحله چهارم عرضه اوراق گواهی سپرده 5ر15 درصدی بانک ملی از فردا
جزئیات پرداخت تسهیلات جدید اشتغال به روستائیان ◄

مطالب مرتبط
بنر