بانک‌های ایرانی منتظر نظرات شما هستند؛ آغاز سومین جشنواره «بانک محبوب من»

يكشنبه ، 21 آذر 1395 ، 17:06

 

بانکی دات آی آر: برای سومین بار، سایت بانکی جشنواره‌ایی ترتیب داده است تا مشتریان حرف‌هایشان را به گوش مسولان بانک‌ها برسانند. مشتریان همه بانک‌ها می‌توانند از تاریخ 20 آذر تا 20 دی‌ماه، در این جشنواره شرکت کنند و  نظرشان را درباره بانکی که در آن حساب دارند، به صراحت بیان کنند. در پایانِ این جشنواره بانک‌های برتر با نظرِ مشتریان انتخاب خواهند شد.

 

فرصتی برای ارائه نظر به مدیرعامل بانک

در این دوره، بخش جدیدی به جشنواره اضافه شده است؛ بخشی که هر مشتری می‌تواند ایده یا نظرِ شخصی‌اش را به صورت اختصاصی به مدیرعامل بانکِ مورد نظرش بگوید. به علاوه در این جشنواره برای اولین بار در کشور، شبکه‌های اجتماعی بانک‌ها به بوته نقد مشتریان گذاشته می‌شود.

 

نتیجه این نظرسنجی به بانک‌ها کمک می‌کند تا برای نزدیک شدن به مشتریان‌شان تلاش بیشتری کنند. داده‌های این نظرسنجی، فضایی رقابتی برای بانک‌ها به وجود می‌آورد؛ رقابتی که در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.

 

درباره سایت بانکی

بانکی سایتی برای بررسی اقتصاد است؛ سایتی که از سال 1387 تا به حال آخرین اخبار بانک‌ها را پوشش داده و مرجع قابل اعتمادی برای اطلاعات بانکی است. سال‌هاست که سایت بانکی، پربازدیدترین سایت در حوزه بانکی کشور است. بر همین اساس، در سال 90 و 94 برای اولین بار در ایران، با هدفِ بررسی نظر مردم درباره بانک‌ها، جشنواره‌ایی با نام «بانکِ محبوب من» برگزار کرده است. امسال هم در تاریخ 20 آذر تا 20 دی ماه 1395، جشنواره سوم را برگزار می‌کند. در پایانِ جشنواره به تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی را اهدا می‌شود.

 

 

 

► پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز دوشنبه 22 آذر
بحران در نظام بانکی: زیان ۲۷۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات ◄

مطالب مرتبط
بنر