معرفی نرم‌افزار جعبه‌ابزار اندرویدی ابزارک+عکس

چهارشنبه ، 24 آذر 1395 ، 17:12

 

بانکی دات آی آر: اگر از آن جمله کاربرانی هستید که دائما در کافه بازار به دنبال، برنامه های مختلف می گردید و در پی شناسایی و نصب ابزار های مختلف هستید، مطمئنا نام جعبه ابزار اندرویدی، و یا ابزارک را بار ها شنیده اید. ابزارک یک پک کامل 33 تایی از نرم افزارهای پر کاربردی است که فارغ از دسته بندی های مختلف کاربران اندروید، توسط عموم مردم بارها مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد. ما امروز تصمیم داریم که جزئیات این جعبه ابزار را به طور جزیی مورد بررسی قرار دهیم.

توصیه می‌کنیم که قبل از هر چیز  ابتدا ابزارک را از کافه بازار دانلود و سپس آن را روی سیستم اندرویدی تان نصب و اجرا کنید.

 

با اجرای برنامه ابزارک، شما وارد صفحه ای می شوید، که در آن 33 نرم افزار کاربردی، فوق العاده و ساده تعبیه شده است.

 

 

نمای اولیه ی این نرم افزار به صورت بالا خواهد بود. فراموش نکنید که در این برنامه سادگی رابط کاربری، موجب شده همگان بتوانند از آن استفاده کنند و نیاز به آموزش ابتدایی چندان پیچیده ای ندارد. با هم به سفر بررسی موبایل اپلیکیشن ابزارک برویم:

کنترل وزن

 

در اپلیکیشن کنترل وزن، شما می توانید به تناسب سن و جنسیت خود، میزان وزن معمولی و مرسوم خود را شناسایی کنید. البته ابتدا باید وزن خود را بدانید تا این نرم افزار با تست بی ام آی و مواردی نظیر این به شما بگوید که چقدر از حد نرمال فاصله دارید.

 

آنچه که در این نرم افزار مهم جلوه می کند، اطلاعات پایین این نرم افزار است چرا که می توانید با دانستن میزان کالری مورد نیاز روزانه تان، اضافه وزن خود را کم کنید. توسعه دهندگان ابزارک در ویرایشهای بعدی رژیمهایی مبتنی بر کالری مورد نیاز شما را در این جعبه ابزار اندرویدی ارائه می نمایند.

 

فاصله شهر

فاصله شهر ها برای افرادی که دائما در مسافرت هستند المان بسیار حیاتی و مهمی است چرا که بسیاری از برنامه ریزی های مسافرت ها بر اساس فاصله شهر ها صورت می گیرد. ابزار فاصله شهر در این بسته اندرویدی به شما کمک می کند که سریع فاصله دقیق شهر ها را مشخص کنید. این فاصله به صورت کیلومتر نمایش داده می شود.

 

میانبر تماس

فرض کنید که برای برخی از اعضای خانواده و یا دوستان و یا همکاران خود، می بایست روزانه بارها تماس بگیرید. حالا فرض کنید که هر بار باید دفترچه تماس را باز کنید و شماره را از بین لیست بلند بالای مخاطبین پیدا کنید و شماره گیری کنید! راه ساده تر این است که از طریق این جعبه ابزار اندرویدی ابزارک، به راحتی برای مخاطب خود یک میانبر تماس بسازید و آن را روی صفحه اصلی گوشی تان قرار دهید.

 

بعد از اینکه از این بخش فرد مورد نظر را انتخاب کردید، می توانید جزییات اطلاعات وی نظیر اسم و عکس را شخصی سازی کرده و در نهایت ایجاد میانبر را لمس کنید.

 

مبدل عدد به حروف

شاید بخواهید در اختلاس بعدی که خبر ساز می شود، عدد چند رقمی اختلاس را به حروف تبدیل کنید تا شما هم بتوانید آن را بخوانید! این هم شده یکی از تفریحات نسل کنونی ِ گوشی به دست! برای این کار نیازی نیست به دنبال ابزار خاصی باشید، ابزارک به شما اجازه می دهد با کمک مبدل اعداد به حروف هر رقم نجومی را به حروف تبدیل کنید. نمونه اش را در زیر ببینید:

 

مبدل تاریخ

اگر بخواهید گاهی تاریخ های میلادی و شمسی و قمری را به هم دیگر تبدیل کنید، می توانید از ابزارهای انلاین استفاده کنید اما ابزارک با ارائه برنامه مبدل تاریخ این فرصت را در اختیارتان قرار داده تا سریع توسط گوشی تان هر تاریخی را به هم تبدیل کنید و یک اپلیکیشن اندروید تبدیل تاریخ فوق العاده در اختیار داشته باشید.

 

 

قطب نما

قطب نمای اندرویدی هم یکی از ابزارهایی است که علاقمندان به ورزش های خاص مثل کوهنوردی و یا کویر گردان به آن نیاز پیدا می کنند. به یُمن وجود گوشی های هوشمند، این ابزار سخت افزاری حالا به نرم افزار تبدیل شده و در ابزارک اندرویدی قرار گرفته تا هر وقت بخواهید تنها با استفاده از موبایل تان از آن استفاده و جهت یابی کنید.

 

تراز

اگر لازم باشد توازن و تراز سطحی را مشخص کنید نیاز به اندازه گیری های میلی متری با خط کش و نظیر آن نیست. ابزارک به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزار کاربردی تراز، سطوح نا هموار را شناسایی کنید. در بخش منوی این ابزار امکاناتی برای تنظیمات اضافه و کالیبره کردن تراز نیز وجود دارد که تنها افرادی که با تراز کار می کنند مفهوم آن را درک می کنند.

 

آینه

فرض کنید در خیابان در حال رفت و آمد هستید که نا گهان یک باد شدید پاییزی زمستانی حسابی سر و وضع شما را به هم می ریزد. شاید اولین راهی که به ذهنتان برسد تا بتوانید مرتب بودن خود را در آن چک کنید، آینه ماشین های پارک شده کنار خیابان یا شیشه های رفلکس مغازه ها باشد اما اگر ابزارک روی گوشی تان نصب باشد به راحتی می توانید با ابزار آینه آن، از مرتب بودن خود مطئن شوید.

 

تنظیمات صدا

فرض می کنیم که می خواهید، صدای گوشی خود را برای امکانات مختلف مثل نوتیفی ها و غیره تنظیم و شخصی سازی کنید. برای این کار لازم نیست که به بخش تنظیمات  گوشی بروید و از آن جا وارد بخش صوتی و در نهایت تنظیم صدا شوید.  ابزار کوچک تنظیمات صدا مدیریت خوبی روی صدای گوشی شما دارد پس از آن استفاده کنید.

 

دفترچه یادداشت

دفترچه یادداشتی که ابزارک در اختیارتان قرار داده هر تعداد که بخواهید صفحه دارد. کافیست شما آن را باز کنید و با علامت مثبت + که در آن صفحه نمایش داده می شود، یادداشت های خود را بنویسید و از فراموش کردم مسائل مهم جلوگیری کنید. با این کار تلفن همراه خود را به یک دفترچه یادداشت اندرویدی تبدیل کنید.

 

ماشین حساب

در ابزارک شما یک ماشین حساب مهندسی اندرویدی دارید که می توانید از طریق آن محاسبات روزمره خود را انجام دهید. این ماشین حساب از نظر امکانات با ماشین حساب های مهندسی هیچ تفاوتی ندارد.

 

 

کرنومتر

گاهی لازم است که مدت زمان رخداد برخی چیزها را به طور مستمر اندازه گیری کنید. برای این کار بهترین ابزار کرنومتر است. ابزارک یک کورنومتر دیجیتال در اختیارتان قرار داده که می توانید از طریق آن، تایم های مختلف رخداد ها را بسنجید همچنین می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید با یک تکان کوتاه، رکورد های جدیدی ثبت کنید.

 

 

جهان نما

اگر علاقه ای به آشنایی با کشورهای جهان دارید لازم نیست وب گردی کنید، چرا که ابزارک جهان نما در این بسته اندرویدی به شما کمک میکند اطلاعات مفید و اولیه ای از کشورهای مختلف بدست آورید. اطلاعات کامل کشورهای جهان با این ابزار در اختیار شما خواهد بود.

فرض کنید آرژانتین را مد نظر قرار داده اید. محتویات ابزارک برای معرفی کشور آرژانتین به صورت زیر می باشد:

 

 

اگر تمایل داشته باشید می توانید اطلاعات تکمیلی تر را در ویکی پدیا دنبال کنید. برای این کار باید به نت متصل باشید.

 

پلاک یاب

فرض می کنیم می خواهید از طریق پلاک یک خودرو، به محدوده ی ثبت پلاک آن پی ببرید. یکی از ابزارهای این جعبه ابزار اندرویدی به شما امکانی می دهد تا بتوانید به تناسب استان ها و شهرستان ها، اطلاعات پلاک خودرو ها را پیدا کنید.

 

کد ملی

پیدا کردن محل زندگی از روی کد ملی موضوعی است که برای بسیاری از افراد جالب توجه است اگر کد ملی یک فرد را در اختیار داشته باشید اما ندانید او در چه شهر و استانی زندگی می کند. کافیست از ابزار کد ملی در نرم افزار موبایل ابزارک استفاده کنید و با انتخاب و انالیز شهر و استان به پیشوند کد ملی وی دست پیدا کنید.

نقشه مترو

اگر تا کنون از متروی تهران استفاده نکرده اید و یا اینکه هم اکنون از مترو استفاده می کنید و می خواهید شناختی از خطوط و مسیر آن پیدا کنید، می توانید از ابزارک برای شناخت مسیر ها استفاده کنید. اپلیکیشن اندرویدی نقشه کامل مترو تهران در این جعبه ابزار و برای استفاده مسافران شهری مترو تهران تعبیه شده است.

 

نقشه بی آر تی

برای تردد در شهر بزرگ تهران می توانید از اتوبوسهای بی آر تی استفاده کنید. با داشتن یک موبایل اندرویدی و نصب ابزارک نقشه بی آر تی در اندروید را بصورت کامل در اختیار خواهید داشت و نقشه ای با وضوح خوب در ابزارک قرار داده شده که می توانید به وسیله آن خطوط و مسیر ها، از بی ار تی مورد نظر خود استفاده کنید.

 

چراغ قوه

هر چند خیلی از گوشی ها دارای فلش و یا چراغ قوه هستند اما چراغ قوه ای که ابزارک در اختیارتان قرار می دهد ویژگی تنظیم رنگ نور نیز دارد. شما می توانید با فعال سازی چراغ قوه رنگ مورد نظر را تنظیم و هنگام تاریکی از آن استفاده کنید.

 

محل تماس

فرض کنید کسی از دوستان تان با شما تماس می گیرد، حالا شما انتظار دارید که با نمایش محل تماس روی گوشی، محل وی را بدانید اما بدون ابزار مناسب شما به سادگی نمی توانید بفهمید او از چه منطقه ای تماس می گیرد. برای اطلاع از این المان می توانید با نصب جعبه ابزار ابزارک، روی گوشی اندرویدی خود، ابزار محل تماس را باز کرده و امکان دریافت محل تماس گیرنده را فعال کنید.

 

لینک های مفید

اگر به وب گردی در مورد بازیگران و فیلم ها و فوتبالیست ها علاقه دارید می توانید از این ابزارک استفاده کرده و در بخش لینک های مفید در مورد فیلم ها و بازیگران داخلی و خارجی تا دلتان بخواهد اطلاعات جمع آوری کنید

 

اشتراک گذاری

شاید لازم باشد که برخی از اپلیکیشن های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. ساده ترین کار برای اشتراک گذاری استفاده از ابزارک اشتراک گذاری است.

 

لیست خرید

اگر برای خرید همیشه باید یک لیست به همراهتان باشد، این ابزارک می تواند برایتان کاربردی باشد. هر وقت قصد خرید دارید، می توانید از ابزارک لیست خرید استفاده کرده و خیالتان هم از این بابت راحت باشد که هرگز آن را گم نمی کنید.

 

بعد از اینکه خرید ها انجام شد می توانید با لمس سطل زباله جلوی هر آیتم، آن را از لیست حذف کنید.

 

بارکد اسکنر

اگر می خواهید اطلاعات یک محصول را از طریق بار کد آن کشف کنید لازم نیست بارکد خوان اندروید جدا گانه نصب کنید. اگر ابزارک را نصب کرده باشید می توانید از طریق بخش بارد اسکنر، به سادگی و در کسری از ثانیه اطلاعات محصولات خود را مشاهده کنید.

 

زمانی که بارکد را اسکن کردید می توانید از طریق جستجوی اینترنتی یا جستجو محصول اطلاعات کامل تری از آن در اینترنت و غیره پیدا کنید.

 

 

تایمر

ابزارک اندرویدی، دارای یک ابزار تایمر است که رابط گرافیکی جالبی دارد. از طریق آن می توانید به راحتی، تایم مورد نظر خود را انتخاب و شمارش معکوس آن را شروع کنید:

 

اینترنت همراه

اگر در شرایطی قرار گرفتید که لازم است از اینترنت همراه استفاده کنید، می توانید جزییات بسته های اینترنتی اپراتورهای مختلف را در ابزارک اینرنت همراه دنبال کنید.

 

مثلا بسته های اینترنتی که ایرانسل ارائه می دهد به صورت زیر است:

 

 

خرید شارژ

اگر بخواهید از طریق ابزارک شارژ خریداری کنید می توانید از ابزار خرید شارژ استفاده کنید. در این محل امکانات لازم برای خرید و مبادله شارژ در اختیارتان قرار گرفته است که از هر کدام روش که بخواهید می توانید دستور العمل ها را دریافت و اقدام کنید.

 

مثلا برای انتقال شارژ این ابزارک دستور العمل زیر را در اختیارمان قرار می دهد.

 

 

 

غذاهای سریع

در ابزارک یک بخش به نام غذاهای سریع وجود دارد که در آن می توانید دستورالعمل غذاهای ساده را مشاهده کنید که البته برخی وطنی و برخی غیر وطنی هستند. این ابزار با تمام سادگی که دارد اما یک نرم افزار کامل آشپزی فینگر فود اندروید است که شما با استفاده از راهنمایی های ساده آن می توانید فنیگر فودهای خوبی درست کنید.

 

آموزش در این سرویس به صورت زیر است:

 

 

پیامک مناسبتی

در این ابزار بخشی به نام پیامک مناسبتی وجود دارد. شما می توانید از طریق این بخش به سادگی، پیامک های مختلف با مناسبت های مختلف پیدا کرده و اشتراک گذاری کنید.

 

یاد آور

گاهی باید برخی کار ها را در تایم و زمان مشخص انجام بدهیم. برای این که اشتباه نکنیم، و یا اینکه دچار فراموشی نشویم می توانیم از امکان یاد آور اندرویدی استفاده کنیم که در این ابزارک گنجانده شده است:

 

گیاهان دارویی

اگر به گیاهان دارویی وابسته هستید و معتقدید بهتر از داروهای شیمایی در درمان موثر واقع می شوند بخش گیاهان دارویی در ابزارک را از دست ندهید.

 

اطلاعات موجود در این ابزارک برای گیاهان دارویی کامل و بی نقص است. برای مثال نمونه ای از این توضیحات و اطلاعات را در زیر مشاهده می کنید:

 

 

 

چالش بینایی

در ابزارک اندرویدی، بخشی به نام چالش بینایی وجود دارد که با تست سنجش رنگ شناسی، دید شما را به چالش می کشد. این قسمت را باید تست کنید.

 

قبله نما

برای اینکه در مکان های ناشناخته بتوانید سریعا قبله را مشخص کنید تا فریضه نماز را به جا آورید، می توانید از ابزارک قبله نما در این بسته اندرویدی استفاده کنید.

 

 

ساعت جهانی

شاید به هر دلیلی بخواهید ساعت جهانی را در اختیار داشته باشید و به اختلاف زمان بین کشور ها پی ببرید. برای این کار می توانید از بخش ساعت جهانی در ابزارک بهره مند شوید.

 

 

با استفاده از این ابزارک می توانید بسیاری از امکانات را در اختیار داشته باشید و در زمان ضروری از آن استفاده کنید.

نظر خود را در مورد این ابزارک و اپلیکیشن با ما در میان بگذارید. از مزیت های این ابزارک اندرویدی این است که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. شمار ابزارک های آن به قدری است که ارزش نگهداری آن روی گوشی شما را دارد. پس همین حالا به کافه بازار بروید و یا با کلیک بر لینک، دانلود ابزارک اندروید از کافه بازار، آن را روی گوشی خود نصب کنید.

 

 

 

 

► جلسه فوری رییس جمهور برای چاره اندیشی بحران بانک‌ها
طرح کارت خرید 10 میلیونی سپه ◄

مطالب مرتبط
بنر