پرداخت اینترنتی قبوض و شارژ تلفن همراه با همه کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق وب‌سایت بانک کارآفرین

يكشنبه ، 28 آذر 1395 ، 10:51

 

بانکی دات آی آر: به منظور رفاه حال بیشتر هموطنان گرامی و تکمیل سبد محصولات این بانک، امکان پرداخت اینترنتی قبوض کلیه شرکت‌های خدماتی اعم از قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه، و قبوض شهرداری سراسر کشور، و نیز شارژ مستقیم تلفن همراه از طریق وب‌سایت بانک کارآفرین فراهم شد.

 

کلیه دارندگان کارت‌های شتابی اعم از مشتریان بانک کارآفرین یا سایر بانک‌ها که دارای کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب هستند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک کارآفرین، نسبت به پرداخت کلیه قبوض خدماتی شرکت‌های فوق الذکر و شارژ مستقیم تلفن همراه خود اقدام کنند.

 

پرداخت اینترنتی قبوض و شارژ تلفن همراه

به منظور تکمیل سبد محصولات بانک و با هدف رفاه حال هموطنان گرامی، خدمت پرداخت قبوض خدماتی و خرید شارژ تلفن همراه از طریق وب‌سایت بانک کارآفرین فراهم شده است. با استفاده از این خدمات مشتریان می‌توانند صرفاً با اتصال به شبکه اینترنت، قبوض خدمات شهری را با استفاده از کلیه کارت‌های متصل به شبکه شتاب پرداخت نموده و یا جهت خرید شارژ تلفن همراه اقدام کنند.

 

به منظور تکمیل سبد محصولات بانک و با هدف رفاه حال هموطنان گرامی، امکان پرداخت کلیه قبوض شرکت‌های خدماتی اعم از آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه، و قبوض شهرداری، و همچنین شارژ مستقیم تلفن همراه از طریق وب‌سایت بانک کارآفرین ایجاد شده است. با استفاده از این خدمت، کلیه دارندگان کارت‌های شتابی اعم از مشتریان بانک کارآفرین یا سایر بانک‌ها که دارای کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک کارآفرین، نسبت به پرداخت کلیه قبوض خدماتی شرکت‌های فوق الذکر و یا خرید شارژ تلفن همراه اقدام کنند.

 

 

پرداخت قبوض خدمات شهری

قبوض خدماتی قابل پرداخت توسط این سامانه، شامل کلیه شرکت‌های خدماتی اعم از آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه، قبوض شهرداری در تهران و شهرستان‌ها هستند.

امکان پرداخت قبض به صورت انفرادی (یک قبض)، گروهی (چند قبض) و بارگزاری فایل (پرداخت چندقبض) با استفاده از شناسه قبض و پرداخت از طریق سامانه مذکور میسر است. نحوه بارگزاری فایل و فرمت آن در آدرس فوق تشریح شده است.

تفاوت سامانه پرداخت قبوض از طریق وب‌سایت بانک با سایر روش‌ها و کانال‌های پرداخت قبض اعم از پرداخت قبوض از طریق اینترنت‌بانک/همراه‌بانک/تلفن‌بانک/خودپرداز/پایانه فروش در این است که در پرداخت قبوض از طریق وب‌سایت بانک کلیه دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند از وب‌سایت بانک کارآفرین برای پرداخت قبوض خود استفاده کنند، ولی در پرداخت قبض از طریق سامانه‌های داخلی بانک (اینترنت‌بانک/همراه بانک/تلفن‌بانک و...) صرفاً اشخاصی که مشتری بانک کارآفرین هستند و سامانه‌های مذکور را فعال کرده و از آنها استفاده می‌کنند، امکان استفاده از خدمت را دارند.

لازم به ذکر است که بانک کارآفرین به اطلاعات قبوض پرداخت شده از طریق سامانه مذکور دسترسی ندارد، لذا درصورت بروز هرگونه مغایرت در پرداخت قبض توسط مشتریان یا هرگونه ابهام در استفاده از سامانه ایجاد شده، شخص پرداخت‌کننده قبض مستقیماً باید از طریق میز امداد مشتریان شرکت ایران کیش به شماره 85949-021 نسبت به ثبت رخداد برای رفع مغایرت/ابهام اقدام کنند.

 

 

شارژ مستقیم تلفن همراه

در این سامانه شارژ به صورت تاپ‌آپ عرضه می‌شود و پس از طی مراحل خرید، سیم‌کارت شما به صورت خودکار شارژ شده و نیازی به ثبت پین یا رمز شارژ نیست.

لازم به ذکر است که امکان شارژ مستقیم خطوط هر سه اپراتور تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) وجود دارد.

در صورت بروز مشکل در حین عملیات خرید اطلاعات شارژ مستقیم، برقراری ارتباط با شما تنها از طریق نشانی پست الکترونیکی که وارد نموده‌اید، امکان‌پذیر خواهد بود. لذا در وارد کردن نشانی پست الکترونیکی خود کمال دقت را داشته باشید.


ورود به درگاه پرداخت اینترنتی قبوض خدمات شهری

و شارژ مستقیم تلفن همراه

 

 

منبع: روابط عمومی بانک کارآفرین

► صندوق‌های خود دریافت تا پایان سال در سراسر کشور نصب می‌شود
سهمیه دانشگاه خانواده‌های ایثارگران از متن احکام دائمی برنامه حذف شد ◄

مطالب مرتبط
بنر