لوکس‌ترین هتل‌های مشهد برای رزرو آنلاین کدامند؟

سه شنبه ، 30 آذر 1395 ، 14:12

 

بانکی دات آی آر: سفر کردن، یکی از کارهای مورد علاقه تمامی افراد است. به گونه ای که هر فرد در طول سال حداقل یکبار به شهر دیگری مسافرت می کند. سوالاتی که برای اکثر مسافران قبل از سفر پیش می آید به این صورت است که چه محلی را برای اقامت خود در سفر انتخاب نماییم؟ چگونه بهترین هتل را برای سفر خود برگزینیم؟ میزان هزینه مورد نظر برای این سفر چه مقدار خواهد بود و ... . یکی از شهرهایی که مورد علاقه بسیاری از علاقه مندان سفر است، شهر مقدس مشهد می باشد. این شهر به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در طول سال ، از میلیون ها زائر میزبانی می نماید، به همین سبب بایستی امکانات اقامتی ، رفاهی و خدماتی مناسبی برای زائران فراهم شود که از جمله این موارد می توان به امکان رزرو هتل های مشهد  از طریق اینترنت و همچنین خرید آنلاین بلیط هواپیما اشاره کرد. در این مقاله به معرفی ده هتل برتر شهر مشهد با امکان رزرو آنلاین پرداخته می شود.

 

هتل درویشی

هتل 5 ستاره درویشی بزرگترین هتل آتریوم کشور است که در سال 1390 در خیابان امام رضا (ع) مشهد افتتاح گردید. این هتل با 23 طبقه و با سطح شیشه ای، در فاصله 1400 متری از حرم مطهر قرار گرفته است. هتل مجلل درویشی دارای 223 اتاق بوده که در 32 مدل مختلف از جمله اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل، اتاق VIP و... لوکس ترین و به روزترین خدمات را به میهمانان خود ارائه می دهد. از ویژگی های شاخص این هتل می توان به داشتن پنت هاوس و سونای خشک در بعضی از اتاق های آن اشاره نمود. از دیگر امکانات و ویژگی های این هتل می توان به رستوران های متنوع ایرانی و فرنگی، روف گاردن با منظره ای بسیار زیبا، بازار به سبک سنتی با برندهای معتبر، فست فود و کافی شاپ، مجموعه آبی، سالن بدنسازی و... اشاره نمود.

 

 

هتل پردیسان

 

 

هتل پنج ستاره پردیسان در یکی از بهترین مناطق آب و هوایی شهر مشهد واقع شده است. این هتل با 162 اتاق همراه با دکوراسیونی زیبا و چشم انداز باغ، خاطره ای به یاد ماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد. در رستوران های هتل پردیسان ، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می شود. این رستوران ها با نام های ارکیده، میخک، رز، ضیافت و سنتی انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، چینی و ایتالیایی را برای میهمانان آماده می نمایند. علاوه بر انواع رستوران ها، کافی شاپ این هتل نیز در محیطی دنج و آرام با انواع نوشیدنی های سرد و گرم متنوع و نیز انواع مختلف کیک از میهمانان پذیرایی به عمل می آورد. از دیگر امکانات این هتل می توان به مجموعه آبی، باشگاه بدنسازی، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد و فروشگاه های مختلف اشاره نمود

 

 

هتل قصر طلایی


هتل 5 ستاره قصر طلایی در سال 1389 و در خیابان امام رضا (ع) مشهد افتتاح گردید. این هتل، یکی از لوکس ترین هتل های شهر مشهد بوده که به دلیل معماری بسیار زیبا و نیز نزدیکی به حرم مطهر و جاذبه های گردشگری این شهر مانند بازار رضا، موزه آستان قدس، مسجد گوهرشاد، آرامگاه شیخ بهایی از محبوبیت خاصی بین مسافران بهره مند می باشد. هتل قصر طلایی مشهد با 20 طبقه و 600 واحد اقامتی که دارای چشم اندازی زیبا از حرم مطهر رضوی می باشند، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود رقم خواهد زد. از خدمات این هتل می توان به سه رستوران دریایی، ملل و سنتی اشاره نمود علاوه بر اینها هتل قصر دارای امکاناتی نظیر پارکینگ با ظرفیت بالا، مجموعه آبی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، مرکز خرید و ... می‌باشد.

 

هتل مدینه الرضا

هتل 5 ستاره مدینه الرضا، با معماری اصیل ایرانی و نمایی بسیار زیبا و امکانات فوق العاده در سال 1392 در خیابان شیرازی شهر مشهد افتتاح گردید. این هتل دارای فاصله بسیار اندکی تا حرم می باشد و مسافران این هتل تنها بایستی مسافت 150 متری را طی نمایند تا بتوانند در حرم مطهر امام رضا (ع) به زیارت بپردازند. هتل مدینه الرضا دارای 12 طبقه و 325 واحد اقامتی مدرن می باشد که با تمامی امکانات مدرن و پیشرفته از زائران و میهمانان خود پذیرایی به عمل می آورد. این هتل همچنین دارای امکاناتی نظیر اتاق بازی کودکان، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، چهار رستوران که شامل رستوران نرگس 1 و 2، رستوران سنتی و رستوران آفتاب و نیز پارکینگ اختصاصی می باشد.

 

هتل هما 2

 

 

هتل 5 ستاره هما 2 مشهد که وابسته به خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران می باشد در بلوار خیام شهر مشهد واقع شده است. این هتل دارای 207 اتاق می باشد که بهترین خدمات و سرویس دهی را به همراه مناسب ترین امکانات در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل هما 2 مشهد در موقعیت مکانی مناسبی از شهر احداث شده است به گونه ای که از آلودگی و ترافیک و شلوغی شهر دور بوده و علاوه بر آن از مزیت نزدیکی به مراکز خرید بزرگ شهر مشهد یعنی پروما، سجاد، سپاد و الماس شرق بهره می برد. از امکانات این هتل می توان به انواع رستوران، کافی شاپ، مرکز خرید، پارکینگ اختصاصی، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن تنیس اشاره نمود.

 

 

هتل کوثر ناب

 

 

هتل تازه تاسیس و پنج ستاره بین المللی کوثر مشهد در سال 92 و در بلوار وحدت شهر مشهد افتتاح گردید. این هتل با 51 واحد لوکس که شامل سوییت دوخوابه، رویال سوئیت، پریمیر سوئیت و استودیو سوئیت می باشد، از زائران شهر مشهد میزبانی به عمل می آورد. از امکانات این هتل می توان به تالارهای چندمنظوره، فضای سبز اختصاصی، رستوران های مجلل و مجهز که به دو صورت سربسته و روباز می باشد، چندین مرکز خرید و سالن های ورزشی اشاره نمود. دسترسی آسان از طریق بلوارهای اطراف این هتل، به مراکز خرید و نیز چشم انداز وسیع از حرم مطهر می تواند اقامت خاطره انگیزی را برای مسافران رقم بزند.

 

 

هتل پارس

 

 

 

هتل پنج ستاره پارس مشهد در حاشیه بلوار وکیل آباد و در سال 1374 افتتاح گردید. این هتل در سال 1389 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل پارس مشهد با 5 طبقه و 227 واحد اقامتی که شامل تمامی امکانات رفاهی و اقامتی می باشد، میزبان میهمانان گرامی خواهد بود. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیک بودن هتل پارس به منطقه خوش آب و هوای طرقبه و شاندیز شهر مشهد اشاره نمود. هتل پارس مشهد دارای امکاناتی نظیر سالن آمفی تئاتر مدرن، سالن آمفی تئاتر روباز، سالن های چند منظوره، اتاق جلسات و کنفرانس می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران لوتوس، رستوران سنتی، سالن بدنسازی، مجموعه آبی، سالن بیلیارد و کافی شاپ تابستانی اشاره نمود.

 

 

هتل قصر

 

هتل 5 ستاره و بین المللی قصر، یکی از قدیمی ترین هتل های شهر مشهد می باشد که در سال 1356 در خیابان امام رضا این شهر افتتاح گردید. این هتل که در فاصله 800 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است در سال 93 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 219 واحد که شامل اتاق های یک نفره، دونفره، پرنسس روم، سوئیت، کانکت، آپارتمان و اتاق های جدید و منحصر به فرد و سوئیت رویال می باشد. با توجه به امکانات و خدماتی که این هتل برای مسافران خود فراهم آورده است، اقامت در هتل بین المللی قصر مشهد می تواند سفری خاطره انگیز را برای میهمانان رقم بزند. از خدمات این هتل می توان به انواع رستوران های ایرانی و فرنگی شامل رستوران اصلی قصر، رستوران سنتی، رستوران دریایی گلایل، رستوران مرسده، رستوران فرنگی ملودی، لانژبار عصرانه و سالن صبحانه خوری که انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی، فرانسوی، فست فود، عربی و دریایی را طبخ می کند اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، اتاق بازی کودکان، اتاق ماساژ و ... را نام برد.

 

 

هتل هما 1

 

 

 

هتل هما 1 یا هتل هایت سابق، یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین هتل های 5 ستاره شهر مشهد می باشد که در سال 1352 و در خیابان احمدآباد این شهر افتتاح گردید. این هتل با 125 واحد اقامتی به همراه آخرین تجهیزات مدرن، از میهمانان خود پذیرایی به عمل می آورد. از ویژگی های مهم این هتل می توان نزدیکی به مترو شهر مشهد و همچنین نزدیکی به مراکز خرید این شهر را اشاره نمود. از امکانات این هتل می توان به رستوران گل سرخ، رستوران تابستانی، کافی شاپ چابک، چایخانه لابی، چایخانه سنتی، مرکز خرید، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، پیست مخصوص دوچرخه سواری و پیست پیاده روی را نام برد.

 

 

هتل آبان

 

 

 

هتل 4 ستاره آبان، در بهترین و تمیزترین نقطه شهر مشهد واقع شده است. این هتل از ترافیک شهری به دور بوده و با توجه به نزدیکی به قطار شهری مشهد امکان دسترسی سریع به مرکز شهر و همچنین حرم مطهر رضوی را برای مسافران فراهم می آورد. از امکانات هتل آبان مشهد می توان به کافی شاپ با محیطی آرام، رستوران با پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سالن ورزشی، استخر سونا و جکوزی اشاره نمود.

 

 

در پایان ، مجموعه اقامت 24 ، به عنوان اولین مرکز رسمی رزرواسیون امکان اقامتی در ایران ، آمادگی خود را در خصوص خدمات رسانی در زمینه رزرو هتل های مشهد به مسافرین عزیز اعلام می دارد. همچنین می توانید برای سفر به مشهد از وب سایت پروازیاب ، وابسته به مجموعه اقامت 24 ، در خصوص خرید بلیط هواپیما نیز استفاده نمایید. مجموعه اقامت 24 ، سفر خوشی را برای شما به شهر مقدس مشهد آرزو دارد.

► افزایش سرمایه پنج بانک قطعی شد
نگاهی به تک آهنگ تبلیغاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر