بانک سامان کارت اعتباری خرید کالا صادر می‌کند

شنبه ، 4 دی 1395 ، 13:10

 

بانکی دات آی آر: مرتضی حسینی‌نژاد مدیر بازاریابی و توسعه محصول ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دارندگان این کارت اعتباری می‌توانند به‌ صورت اقساطی انواع کالاهای بادوام مانند لوازم خانگی، صوتی ‌و تصویری و دیجیتال از برندهای معتبر را خریداری کنند.

 

حسینی‌نژاد گفت: «یاری کارت» در سه رده طلایی با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ریال، نقره‌ای با سقف فردی ۳۰۰ میلیون ریال و عادی با سقف فردی ۱۰۰ میلیون ریال صادر خواهد شد و مهمترین مزیت آن، استفاده از امکان خرید اقساطی با سررسیدهای بلندمدت و نرخ سود 15 تا 18 درصد است.

 

وی افزود: پس از تسویه صورتحساب یا بازپرداخت اقساط تسهیلات، مبلغ اعتبار کارت متناسب با رقم پرداخت‌شده، دوباره شارژ می‌شود.

 

یاری‌کارت چیست؟

یاری‌کارت، نوعی کارت اعتباری ا‌ست که با آن می‌توانید با خیالی آسوده برای خرید کالاهای موردنظرتان برنامه‌ریزی کنید. شما با دریافت این کارت از اعتبار خود در بانک سامان استفاده می‌کنيد. با یاری‌کارت مبلغ خرید خود را به‌صورت اقساط ماهانه به بانک سامان پرداخت می‌کنید. با استفاده از این کارت می‌توانید کالاهایی ازجمله لوازم خانگی برقی، تلفن همراه و... را از فروشگاه‌های تعیین‌شده، بخرید.

 

 

یاری‌کارت چه مزایایی دارد؟

با دریافت یاری‌کارت از مزایای زیر برخوردار می‌شوید:

 

استفاده از تسهیلات با نرخ مناسب؛

دریافت تسهیلات تا مبلغ 500میلیون ریال در صورت برخورداری از شرایط تعیین‌شده؛

امکان انتخاب دوره بازپرداخت باتوجه‌به توان و شرایط پرداخت اقساط ماهانه؛

دریافت یاری‌کارت بدون نیاز به سابقه بانکی (بدون نیاز به داشتن سپرده بانکی در بانک سامان پیش از درخواست یاری‌کارت)؛

قابلیت شارژشدن و استفاده مجدد از آن با پرداخت اقساط به‌صورت ماهانه.

 

یاری‌کارت چه ویژگی‌هایی دارد؟

شما با دریافت یاری‌کارت، کارتی با اعتبار مشخص در دست دارید.

شما می‌توانید برای استفاده از اعتبار این کارت، فقط از فروشگاه­‌های تعیین‌شده خرید کنید.

باتوجه‌به شرایط، برداشت یا استفاده از موجودی کارت به‌صورت نقدی امکان‌پذیر نیست.

برای اطلاع از فهرست فروشگاه‌های ال‌جی و سامسونگ سایت‌های vistortech و hamahangit کلیک کنید.

 

در حال حاضر می‌توانید لوازم خانگی را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌ ال‌جی و لوازم دیجیتال مانند تلفن همراه، تبلت و ساعت هوشمند را از فروشگاه‌های سامسونگ خریداری کنید. گفتنی است، گروه کالاهای بیشتری در آینده به این فهرست اضافه می‌شود.

 

چند نوع یاری‌کارت داریم؟

باتوجه‌به سقف مبلغ کارت و دوره بازپرداخت آن، سه نوع یاری‌کارت داریم:

 

 

 

لازم است بدانید، مبلغ تسهیلات ارائه‌شده به شما، با‌توجه‌به شرایط بانک تعیین می‌شود. برای مثال درصورتی‌که براساس ارزیابی بانک، مشمول دریافت کارت نقره‌ای هستید، مبلغ یاری‌کارت نقره‌ای شما باتوجه‌‌به توان بازپرداخت اقساط، از 100میلیون تا 300میلیون ریال متغیر است؛ بنابراین مبلغ قسط باتوجه‌به شرایط بانک و توان بازپرداخت شما تعیین و اعلام می‌شود.

 

شرایط دریافت یاری‌کارت چیست؟

اگر یک سپرده در بانک سامان دارید؛

اگر از یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک سامان استفاده می‌کنید؛

اگر سپرده معرفی‌شده برای واریز حقوق ماهانه شما از سپرده‌های بانک سامان باشد؛

اگر از خدمات بیمه عمر و سرمایه‌ بیمه سامان استفاده می‌کنید.

درصورت دارا بودن یکی از شرایط گفته‌شده می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت یاری‌کارت خود به یکی از شعب بانک سامان بیایید.

 

چگونه بدهی یاری‌کارت خود را تسويه کنيم؟

پس ‌از اولين خريد با یاری‌کارت، مبلغ خريد و سود تسهیلات آن، به‌عنوان بدهی شما به بانک درنظر گرفته می‌شود. برای پرداخت این بدهی باید سپرده موردنظر خود را به بانک اعلام کنید.

 

پرداخت بدهی به دو صورت انجام می‌شود:

 

پرداخت بدهی به صورت یکجا:

صورت‌حساب خريدهای شما هر ماه و در همان روز تشکيل پرونده اعتباری صادر شده و برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانيد در مدت 7 روز بعد از تاريخ صدور صورت‌حساب، بدهی کارت خود را با واریز کل مبلغ به سپرده معرفی شده، یکجا پرداخت کنید.

 

برای مثال، درصورتی‌که تشکیل پرونده اعتباری شما روز دوم آبان‌ماه باشد و اولین خرید را در روز دهم همان ماه انجام دهید، صورت‌حساب کارت روز دوم آذرماه (ماه بعد) صادر می‌‍‌شود و مهلت تسویه تا روز هشتم آذرماه (همان ماه) است.

 

پرداخت بدهی به صورت اقساط ماهانه:

اگر شما بیشتر از 5% کل اعتبار یاری‌کارت خود را خرید کرده باشید و بدهی‌ آن را به صورت یک‌جا تسویه نکرده‌اید، در این‌صورت می‌توانید بدهی‌تان را به صورت ماهانه پرداخت کنید.

 

چنانچه مبلغ خرید شما کمتر از 5% کل اعتبار یاری‌کارتتان باشد، امکان پرداخت بدهی به‌صورت اقساطی وجود ندارد و در صورت عدم‌تسویه به صورت یک‌جا در تاریخ سررسید، بدهی شما به‌همراه کارمزدها و جریمه به ماه بعد منتقل می‌شود.

 

شما می‌توانید برای مشاهده صورت‌حساب اقساط به نت‌بانک خود مراجعه کنید. لازم است بدانید اقساط ماهانه شما به ‌صورت خودکار از موجودی سپرده معرفی‌شده به بانک کسر می‌شود.

 

یاری‌کارت خود را از کجا بگیریم؟

شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک سامان، یاری‌کارت خود را دریافت کنید. همچنین درصورت‌ نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درمورد یاری‌کارت می‌توانید با مرکز 24ساعته سامان‌ارتباط به شماره تلفن 6422-021 تماس بگیرید.

 

 

منبع: بانک سامان

► رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد: استخدام 300 معلول در آموزش و پرورش
سرقت اطلاعات بانکی با توردو ◄

مطالب مرتبط
بنر