تمدید مهلت شرکت در جشنواره نقد صنعت بانکداري

چهارشنبه ، 8 دی 1395 ، 11:01

بانکی دات آی آر: با توجه به استقبال خبرنگاران، تحليل‌گران و صاحب نظران مباحث بانکي از مشارکت در دومين جشنواره تخصصي رسانه‌اي «نقد صنعت بانکداري - با محوريت بانک اقتصادنوين»، مهلت شرکت در اين جشنواره و ارسال آثار تمديد شد.

 

بر اين اساس دومين جشنواره نقد صنعت بانکداري - با محوريت بانک اقتصادنوين، با حمايت بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران که از اول خرداد ماه سال جاري آغاز شده تا پايان دي ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به مشارکت در اين جشنواره تا زمان فوق براي ارسال آثار فرصت دارند.

 

دومين جشنواره تخصصي رسانه‌اي «نقد صنعت بانکداري - با محوريت بانک اقتصادنوين»، در سه گروه رسانه‌اي شامل رسانه‌هاي مکتوب (روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و مجلات اقتصادي و غير اقتصادي)، رسانه‌هاي مجازي (سايت‌ها، خبرگزاري‌ها و وب‌سايت‌هاي تخصصي) و رسانه‌هاي ديداري و شنيداري (تلويزيون و راديو) برگزار مي‌شود و آثار منتشر شده در اين گروه‌ها، حايز شرايط حضور در جشنواره خواهد بود ضمن اينکه در دومين جشنواره، آثار طراحي و کاريکاتور مرتبط با موضوعات شش‌گانه نيز پذيرفته و داوري خواهد شد.

 

نقش نظام بانکي در توسعه اقتصادي کشور با تاکيد بر بخش‌هاي توليدي در چارچوب اقتصاد مقاومتي، نقش نظام بانکي در بازار سرمايه، نقش نظام بانکي در توسعه خدمات نوين و مشتري محوري در فضاي رقابتي، نقش نظام بانکي در حوزه فرهنگي و ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي، بررسي آثار سياست‌ها، قوانين و متغيرهاي بيروني بر عملکرد نظام بانکي و فضاي کسب و کار، نقش نظام بانکي در عرصه بين‌الملل و توسعه ارتباطات بانکي و تسهيل جذب سرمايه‌گذاران خارجي شش موضوع اصلي جشنواره دوم نقد صنعت بانکداري- با محوريت بانک اقتصادنوين است.

 

گفتني است، دريافت آثار از اول خرداد ماه سال جاري آغاز و تا يکم بهمن ماه، ادامه خواهد داشت و مقالات و نقدهاي نگارش شده نيز بايد در دوره زماني يکم آذر 1394 لغايت يکم بهمن ماه 1395 توليد و منتشر شده باشند. شرکت کنندگان حداکثر تا همين تاريخ، فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود از طريق سايت اينترنتي http://naghdfestival.enbank.ir به دبيرخانه جشنواره اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است نخستين جشنواره تخصصي رسانه‌اي «نقد صنعت بانکداري - با محوريت بانک اقتصادنوين»، سال گذشته برگزار شد که اين جشنواره با استقبال فعالان عرصه رسانه همراه شد و آثار برگزيده جشنواره در روزهاي پاياني سال گذشته با حضور دکتر سيف رئيس کل بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و جمعي از استادان و فعالان عرصه رسانه معرفي شدند و پديدآورندگان آثار مورد قدرداني قرار گرفتند.

 

گفتني است در آثار ارسالي، مقالات و نقدهاي مرتبط با بانک اقتصادنوين، در اولويت بررسي‌ها و انتخاب قرار خواهند گرفت.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک اقتصاد نوین

 

► امکان جدید در ربات تلگرامی بانک مسکن
چگونگی پرداخت کسورات اضافه کار بازنشستگان اعلام شد ◄

مطالب مرتبط
بنر