آمار منتشرنشده از محبوب‌ترین بانک‌های سال 94

سه شنبه ، 14 دی 1395 ، 16:50

 

بانکی دات آی آر: جشنواره «بانک محبوب من» به چهاردمین روز برگزاری خود رسیده است. حضور شرکت‌کنند‌گان در این 14 روز بسیار فراتر از انتظارِ مجریانِ جشنواره (سایت بانکی) بود. سایت بانکی، به منظورِ آگاهی بیشتر مخاطبان از نحوه تحلیل داده‌های جشنواره، آمارهای کلی جشنواره دومِ بانک محبوب را منتشر می‌کند. این جشنواره سال گذشته در 13 شهریورماه کار خود را آغاز کرد و پس از 29 روز، با مشارکت بیش از 21 هزارنفر از مشتریان، کارمندان و مدیران شبکه‌ی بانکی کشور، در 22 مهرماه به کار خود پایان داد.

حامیان مالی جشنواره دومِ «بانکِ محبوب من»، دیجی‌کالا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور و سایت کارزار، مجری برترِ تبلیغاتِ آنلاینِ کشور بودند. پس از یک ماه رقابتِ بانک‌های خصوصی و دولتی، در نهایت در تاریخ 22 مهرماه سال 94، بانک سامان با 21.8 درصد، بانک ملت 19.4 درصد و بانک پاسارگاد 12.89 درصد، به ترتیب، محبوب‌ترین بانک‌های کشور شناخته شدند. همچنین از طرف فروشگاه دیجی‌کالا، 4 دستگاه آیفونِ 6 به قید قرعه به نگار علی‌اکبری (تهران)، منصور عادلی (اصفهان)، حمید سرچشمه‌پور (رفسنجان) و مهدی توکلی (مازندران) تقدیم شد.

 

درصد شرکت کنندگان  به تفکیک جنسیت در نظرسنجی

از میان تعدادِ کلِ شرکت‌کنندگان (21 هزار نفر)، 71 درصد آقایان و 28 درصد خانم‌ها حضور داشتند که از این میان افراد با گروه‌های سنی 35-25 سال، بیشترین درصد را به خود اختصاص دادند.

 

 

درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی به تفکیک استان

از میان تمام افراد شرکت‌کننده، استان تهران با 8 هزار نفر، بیشترین حضور در جشنواره دومِ «بانک محبوب من» را داشت. نمودار زیر درصد مشارکت افراد در شهرهای مختلف را نشان می‌دهد.

 

 

 

 

بررسی داده‌های به دست آمده‌ی بانک سامان، بانک ملت و بانک پاسارگاد، به عنوان محبوب‌ترین بانک‌های سال 94

 

میزان محبوبیت بر اساسِ جنسیت:

 

 

 

میزانِ محبوبیت بر اساسِ سن:

 

 

میزان محبوبیت در استان‌های مختلف:

 

 

لینک دسترسی به جشنواره سوم «بانک محبوب من»

 

 

 

دبیر جشنواره «بانکِ محبوب من»: همه با هم بانک محبوب‌مان را انتخاب می‌کنیم


 


► پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روزچهارشنبه 15 دی
جزئیات ۴ بسته امتیازدهی باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین ◄

مطالب مرتبط
بنر