بانک سرمایه بدهی ندارد

چهارشنبه ، 22 دی 1395 ، 09:40

بانکی دات آی آر: جشن يازدهمين سالگرد تاسيس بانك سرمايه با حضور اعضاي هيات مديره، مديرعامل، مديران و روساي ادارات و شعب و پرسنل استان تهران و البرز اين بانك در فرهنگسراي بهمن برگزار شد.

 

در اين مراسم، محمدرضا خاني، مديرعامل بانك سرمايه ضمن تبريك يازدهمين سالگرد تاسيس اين بانك از تلاش‌هاي مجدانه يكايك همكاران خدوم از بدو تاسيس تاكنون تشكر نمود و اظهار داشت: بانك سرمايه پس از فراز و نشيب‌هاي گوناگون، امروز يازدهمين سالروز تأسيس خود را پشت سر مي‌گذارد و خوشحالم كه در بانكي توفيق خدمت يافته‌ام كه داراي بهترين پرسنل نظام بانكي است.

 

 

بانک سرمایه بدهی ندارد

وي افزود: به لطف خداوند و همت والاي شما همكاران تلاشگر، بانك سرمايه توانست در سال 95 در قياس با اسفند ماه سال گذشته بهترين رشد عملكرد را در زمينه جذب منابع در نظام بانكي از آن خود كرده و تمامي بدهي‌هاي بين بانكي خود را تسويه نماييم و اين مهم جز با تلاش و همت والاي شما همكاران ميسر نشده است.

 

دكتر خاني در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع مطالبات بانك سرمايه اشاره نمود و اظهار داشت: بانك شش ماه به بدهكاران كلان فرصت داد تا براي تسويه يا تعيين تكليف بدهي خود اقدام نمايند اما به دليل بدعهدي آنها، به منظور احقاق حقوق بانك، به ناچار از قوه قهريه استفاده كرد و اين مسئله تا وصول تمام مطالبات بانك ادامه خواهد داشت.

 

مديرعامل بانك سرمايه همچنين به فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين بانك در حوزه بين‌الملل اشاره نمود و از اخذ مجوز تاسيس صرافي و ايجاد بانكي به نام بانك سرمايه در خارج از كشور خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه بانك سرمايه همانطور كه در بخش داخلي عملكرد بسيار قابل قبولي از خود نشان داده است، در عرصه‌هاي بين‌المللي نيز بتواند حضور موثري از خود نشان دهد.

 

وي در پايان سخنان خود بار ديگر از همكاران بانك سرمايه كه با تلاش‌هاي مجدانه در تحقق اهداف عاليه بانك نقش مهمي ايفا مي‌كنند، تشكر نمود و از آنها خواست از همه توان و ظرفيت‌هاي موجود براي تحقق اين عنوان ارزشمند يعني «بانك خوب، سرمايه است» بهره ببرند.

 

شايان ذكر است در اين مراسم، از نفرات برگزيده مسابقات ورزشي دومين المپياد ورزشي بانك سرمايه و همچنين از دانش آموز خوش ذوق روستاي خيارزار استان بوشهر كه با ارسال نامه‌اي به مديرعامل بانك سرمايه، بابت كمك هاي نقدي و غيرنقدي اين بانك به دانش آموزان مناطق محروم تشكر كرده بود، با اهداي لوح يادبود تقدير به عمل آمد.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک سرمایه

► کم درآمدها، درون شهرها صاحبخانه می‌شوند
پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز ‌چهارشنبه 22 دی ◄

مطالب مرتبط
بنر