باشگاه خیرین بانک قرض‌الحسنه مهر آغاز به کار کرد

يكشنبه ، 26 دی 1395 ، 11:41

بانکی دات آی آر: حیدری مشاور مدیرعامل و رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید به نقش و جایگاه خیرین در شناسایی و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه بیان داشت: اولین باشگاه خیرین شبکه بانکی کشور فعالیت خود را در بانک قرض الحسنه مهر ایران آغاز نموده و همكاري، مشاركت اثربخش، فعاليت مطلوب و پايبندي به رويكرد ارزش آفريني خیرین کشور را طلب می‌کند.

 

حیدری با تبیین نقش خیرین، نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در جذب و تامین منابع قرض الحسنه اظهار داشت: این بانک با هدف شناسایی، تکمیل بانک اطلاعاتی و تقویت و هم افزایی بیشتر با نیکوکاران جامعه اقدام به تشکیل و راه اندازی اولین «باشگاه خیرین» شبکه بانکی کرده است.

 

وی افزود: الگوسازی اقدامات ارزشمند خیرین و تقویت روحیه خیراندیشی، موثرترین پشتوانه بهبود سرمایه‌های اجتماعی است و ایجاد باشگاه خیرین بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌تواند به تحقق اهداف و بهبود عملکرد آن کمک کند.

 

رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهرایران با تجمیع سپرده‌های خیرین و تخصیص آن به زمینه‌های مختلفی همچون حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان ها، بهزیستی  و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور ازدواج جوانان، رفع مایحتاج ضروری نیازمندان، ودیعه و تهیه مسکن، اشتغالزایی، درمان بیماران خاص و غیره نقش اساسی در جامعه ایفا کرده است.

 

مشاور مدیرعامل با اشاره به اهتمام کارکنان در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی اظهارداشت: پرسنل جوان و متخصص این بانک با بهره‌گیری از تعالیم اصول بانکداری اسلامی، کمک به نیازمندان واقعی، اهتمام به اجرای عدالت اجتماعی و افزایش قدرت خرید آحاد جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

 

حیدری ضمن تشریح اقدامات مطلوب بانک در زمینه تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی بیان داشت: با توجه به درون‌زا بودن خدمات و فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران و عدم وابستگی آن به منابع و سرمایه‌های بخش دولتی، پتانسیل بالقوه‌ای برای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی در مجموعه بانک وجود دارد.

 

وی با اشاره به محورهای پولی و بانکی در تحقق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: در راستای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی و به منظور بهره‌مندی بیشتر فعالان اقتصادی از منابع و خدمات نظام بانکی، کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در این بانک تشکیل شده و اقدامات مناسبی به منظور رشد اشتغال‌زایی و کارآفرینی، شناسایی و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه و تامین مالی خرد برای توسعه کسب و کارهای کوچک در بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفته است.

 

منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران

► همراه بانک سینا دسترسی به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را فراهم کرده است
تکلیف دولت برای استخدام تمام فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد و بالاتر در برنامه ششم ◄

مطالب مرتبط
بنر